Poof

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Borte

Tror jeg har tydeligere mage nå enn siste, men kan ikke uttale meg om det riktig ennå for er bare 18 uker på vei. Kan bare være måten du står på bildet, men jeg ville gjettet du ventet gutt nå. Magen ser spissere ut foran enn første gang så ble veldig nysgjerrig på om du vet hva du får...

På bilde 1 står du jo som ei gås da ( [8D] ) med ræva rett ut bak og magen frem. Antakeligvis for å få magen til å virke større? Og på bilde to står du jo helt rett i ryggen. Kan godt være du bærer litt annerledes denne gangen.

ORIGINAL: Labambie

På bilde 1 står du jo som ei gås da ( [8D] ) med ræva rett ut bak og magen frem. Antakeligvis for å få magen til å virke større? Og på bilde to står du jo helt rett i ryggen. Kan godt være du bærer litt annerledes denne gangen.

Sorry, men sign

ORIGINAL: Labambie

[8D] Litt mer svai , men får jo ikke forandrett på bilde er det eneste bilde fra 22 uker[8D][8D][8D]

Back
Topp