Pomping er no dritt

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Ja for min del er pomping noe dritt. Så hadde det ikke vært for at det var for babyens sitt beste så hadde jeg sluttet på dagen.
Nå pomper jeg kunn det ene brystet fordi det andre ble så himmla sårt å fikk det ikke til å gro i det hele tatt. Å nå starter det andre brystet mitt på samme måte.
Nå holder jeg på å rådføre meg med personalet for at det skal gro på best mulig måte og kjappest. For jeg vil ikke slutte å pompe meg, vil jo at lille snusken skal få den beste melka den kan få.
Håper det hjelper.

Har du riktig kopp eller hva det heter da? Kanske du skulle skiftet til en annen type kopp til å ha på brystene?

Viktig å lufttørke, samt smøre med f.eks purelan.

Har brukt samme brystskoll en god stund uten at det har skjedd noe. Så nå prøvde jeg et som var større og skal fortsette med det en stund til for å sjekke om det har noe å si.
Purelan funket litt sist gang så fortsetter med det.

Dette har jeg veldig lite greie på, men leste at alle trakter ikke passer til alle mennesker. Man må kjøpe det som passer best. Jeg har kjøpt Medelapumpe og stod bilde av hvordan man kunne se om de passet eller ikke på hjemmesiden deres. Har også kjøpt Purelankrem. Håper du blir bedre! :) Det høres ikke noe godt ut!

Sverger til multi mam kompresser.

Avent har en brystvortesalve

Back
Topp