Pomp de Lux

Jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt. Stort sett. Men jeg liker bedre klærne til jenter enn til gutter. Jeg eelsker kjolene. De har vi brukt mye, og genserene har vi brukt mye. Buksene med kun strikk i kan være litt store, men en del bukser kan strammes med strikk inni buksa, og det har vært bra :)

Har også vært fornøyd med utetøyet :)

Liker mer til gutter enn til jenter jeg egentlig :P Hehe, men enig, genserne og kjolene er herlige :D

Har vært veldig fornøyd med det jeg har handlet derfra :)

Tror du kan søke på konsulent i nærområdet ditt på hjemmesiden?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syns det ser pent ut, men syns kvaliteten er elendig! Ble litt overasket når jeg ser folk er fornøyd med den..

Olabukser som er "vasket" tynnslitt går fort hull på. Og klærne holder ikke så godt farge og "kvalitet" etter vask. Så kvaliteten er ikke så god. Men klærne er mer "forseggjort" og har mer detaljer og finere snitt enn billigklær.

Ikke fornøyd.. Fint og se på men jeg opplevde å få hull i flere av klærne jeg hadde kjøpt etter kort tid!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fant frem en bukse til jenta på 3,5 år i dag. Den var i str 92 og var aaaltfor vid i livet, men akkurat passe i lengden. Hun bruker vanligvis 110 nå, så de er ganske store i størrelsen. Gjekk heldigvis an å stramme i livet da:)

Tydeligvis ulike erfaringer her ;). Helt greit fornøyd. Synes ikke kvaliteten er noe å skryte av, men holder ok. Gensere der sømmene på kantene på ermer og nederst rakner delvis opp, bukser der fargene raskt forsvinner/blir blekere. Er ikke noe særlig å arve alle de plaggene gutten min har hatt og har i hvert fall. De ser utvaskede ut og som sagt dårlige sømmer. Og nei, vasker alle plagg etter vaskeanvisningen på riktig temperatur og med korrekt vaskemiddel i en Miele vaskemaskin (som ikke er gammel), så det er ikke forklaringen (dessuten vaskes selvsagt Pomp de luxklærne sammen med de andre klærne hans og det er ingen tvil om hvilke som holder dårligst). De holder bedre enn en del av klærne fra kjedebutikkene (type H&M, Lindex osv), for all del, men lite å skryte av likevel synes jeg.

Jeg var ikke så fornøyd med jenteklærne jeg kjøpte for noen år siden. Men jeg handlet gutteklær i sommer og de var ordentlig fine :) kjempefornøyd.
Hvor i landet bor du? Jeg skal på et pomp-deluxe party for den nye kolleksjonen om 2 uker.

De har endel fint, og vi har noen klær derfra til lillegutt.Men synes ikke de skiller seg enorm ut fra andre steder med barneklær. Kan være greit å merke seg at klærne er store i str. Positivt at de ikke er så stive i prisen:)

Jeg har en kollega som bestiller derfra hele tiden til sine barn, det gjør også søsteren hennes, så de tror jeg er ganske fornøyde. :)

Ikke fornøyd..fikk beskjed om at de var store i strl, det var de hvertfall IKKE...og to av genserne raknet i sømmen under første vask..

Back
Topp