Pomp de Lux

sladkoeghka

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
lurer på om noen har erfaring ned klær fra Pompdelux :) Fornøyd eller ikke? :) Finnes her på forumet konsulenter? Kan dere sende meg PM? :)

Flere på jobben min bruker det merke til sine barn og er fornøyd.. Her er mini ennå så liten, så har ikke fått kjøpt å testet ut...

Flere på jobben min bruker det merke til sine barn og er fornøyd.. Her er mini ennå så liten, så har ikke fått kjøpt å testet ut...
Har du sett klær? Fint?

Jeg synes de har endel fint. Synes de er litt store i str. Klærne!
:)

Jeg synes det er fine klær :) men folk har jo forskjellig smak.. Ville gått inn på hjemmesiden deres å sett :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Se på nettet er ikke det samme som er i virkeligheten :) Må finne noen som kan vise meg :)

Vet mi søster har kjøpt tøy derifra og vært fornøyd :-)

Vi har mye, spesielt til sønnen. :) Det er så fine klær, og de holder seg godt vask etter vask. :)
Bruker det til vanlige hverdagsklær, men har også penklær fra der! :)

Lillemor er så slank, og buksene blir derfor alt for vide og ser rare ut på henne, men har hatt mange kjoler, skjørt og cardigan + at genserene er helt herlige :D Tommel opp for pomp! :D

Bestiller stort sett bare på nett jeg! :)

Brukte de før, nå synes jeg de har blitt kjedelige

Som jeg forstår det kommer ny kolleksjon to ganger i året :) Kanskje blir noe å se på denne gangen :)

Så gøy å se at så mange er fornøyd :) Tenker jeg kommer til å teste ut de klærene når mini vokser til :)

Veldig fornøyd , god kvalitet og er verdt pengene

Har vært veldig fornøyd. Men hører mange er misfornøyde med vårens kolleksjon, har visst blitt dårligere kvalitet

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt. Stort sett. Men jeg liker bedre klærne til jenter enn til gutter. Jeg eelsker kjolene. De har vi brukt mye, og genserene har vi brukt mye. Buksene med kun strikk i kan være litt store, men en del bukser kan strammes med strikk inni buksa, og det har vært bra :)

Har også vært fornøyd med utetøyet :)

Back
Topp