pomp de lux..

Er det dyrt for pomp delux klær?? :eek: Det synes jeg virkerlig ikke, man betaler jo for det man får. Jeg har bare gutter og klær til de er ett mareritt da jeg hater typisk hm klær med lynet og supermann.
Elsker mere klassiske klær som har nøytrale fine farger. Vi har nå hatt pomp klær i snart to år og de er like fine i fasong og i stoff. Verdt hver eneste krone :)
Jeg har bare tittet på til jenter egentlig, for de har jo ikke babyklær...men når han blir eldre, så kan jeg kanskje tro på at gutteklærne er finere! Er ikke superfan av lynet ol på klær jeg heller, finnes en mellomting :p

Er det dyrt for pomp delux klær?? :eek: Det synes jeg virkerlig ikke, man betaler jo for det man får. Jeg har bare gutter og klær til de er ett mareritt da jeg hater typisk hm klær med lynet og supermann.
Elsker mere klassiske klær som har nøytrale fine farger. Vi har nå hatt pomp klær i snart to år og de er like fine i fasong og i stoff. Verdt hver eneste krone :)
Jeg synes ikke klærne i seg selv er dyre, men ettersom de for min gutt ikke holder kvalitetsmessig (de går kjapt i stykker, spesielt mange av buksene) blir det dyrt å kjøpe til fullpris. Jeg er likevel helt enig med deg, det er så godt med klær der man slipper disse stygge motivene på hvert eneste plagg! :angry5 Hater at det alltid skal være Lynet, Spiderman, Transformers eller Hello Kitty (til jentene fortrinnsvis ;) ) på absolutt ALLE plagg. Går det virkelig ikke an å lage klær uten disse stygge bildene på? Nå tenker jeg først og fremst på H&M, som er ekstreme i så måte.....

jeg liker klærne der fra veldig godt jeg, og fargene er nydelige:)

Jeg elsker klærne jeg også... :-) julen ble ekstra dyr da de åpnet salg i forrige uke.. *sukk*

Hadde jeg hatt jente hadde jeg handla masse der, men synes de har veeldig lite fint til gutt - og det er likt alt man kan få kjøpt ellers. Men ja - til jente har de mye fint:)
Synes ikke prisen er feil heller.

Jeg elsker klærne derfra! Men handler for det meste på salg der. Blakka meg litt da det var halv pris på alt der, for å si det sånn ;)

Jeg har aldri kjøpt noe, så skal ikke si noe om kvaliteten, men jeg har falt mer for me&i-klærne med masse farger og trykk.
Men har full forståelse for at det ikke er alles smak.

Jeg har kjøpt derrifra noen ganger når det har vært salg.
Har kjøpt noen finbukser og noen skjorter/ genser.
Knallfine, men det er finklær på en måte, så bruker klærne til finbruk/selskaper.

Jeg har vært inne på hjemmesiden der flere ganger, og aldri funnet et plagg jeg har hatt lyst å bruke penger på der...
Skal sies at jeg er glad i farger da, vi handler mest på PO.P

Og selv om jeg også hater Hello Kitty og Cars, så elsker jo ungene det!

Eg liker kleda dei selger :) men eg ser ikkje forskjell på dongeribuksene deira vs andre billigere bukser.. og veit ikkje korleis dei er i stoffet, så bukse handler eg på butikk :)

Var for treig på salget (hadde ein gutt uplanlagt heime frå barnehagen på tirsdag) og hadde såå lyst på den brune genseren med skråglidelås oppe... *sukk* ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Men eg skjønner ikkje kvifor alle syntes vinterdressen deira var så fin??!!:P synes alle vinterdresser ser litt fæle ut, eg :p og klarer ikkje sjå at nokon er finere enn andre :p

Jeg er glad i klærne fordi man da kan få nettopp en del jordfarger! Min gutt kler det utrolig godt. Er glad det finnes andre alternativer enn grått og marineblått collegestoff fra H&M......[/B] ;) Smaken er som baken. Klærne er helt ok, men det er altså fargene som er viktige her for oss. Kvaliteten er grei, ikke noe å rope hurra for. Sånn sett er det kun salgspriser som gjelder. Ikke verdt pengene ved ordinær pris, nei.

Sign.

Jeg synes heller ikke klærne er så fine.Er ikke så glad i brunt, grått o.s.v.
Har aldri kjøpt noe derfra.

Jeg synes det som er nedtona til jente kan være fint i rette settingen. Men de klærne på bildene der inne syne sjeg er veldig pompøse.

Men jeg kjøper likevel noe til jenta mi, ikke gutten for liker ikke den stilen til gutter. Da bare på 70% salg og de enkleste plaggene.

Back
Topp