pomp de lux..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
Bare jeg som ikke ser hva som er så poppis med de? Nesten alt ser likt ut, i duse farger alt sammen og temmelig overpriset :p mulig jeg er rar... :p noe fint er det jo også, men ikke en butikk jeg ville shoppet fra egentlig pga. prisene og at klærne ikke "tar pusten" fra meg

Jeg syns de hadde mye fint ja, men hadde kanskje kjøpt et par plagg der, men jeg ble ikke overveldet heller som du sier. Syns det var veldig dyrt, og kombinert med navnet fikk jeg en litt sånn avsmak. Sånn, pompøst.

Så en god del på salget som var overraskende grei i priser :) Men så klikka siden og jeg fikk ikke bestilt.. :/

Men utenom salget/gavekort så kommer jeg ikke til å handle der. Det meste er for dyrt når det er ord.pris.

Så en god del på salget som var overraskende grei i priser :) Men så klikka siden og jeg fikk ikke bestilt.. :/

Men utenom salget/gavekort så kommer jeg ikke til å handle der. Det meste er for dyrt når det er ord.pris.
ja, unger vokser jo så fort ut av klærne også, så gidder ikke betale type 399 for ett tyllskjørt i fargen "sand" når jeg kan få ett på hm.com til 99 kr liksom, i råååsa som jenta liker bedre :p hehe

Nje. De har noe fint, men ikke noe som jeg vil kle unga mine i egentlig. Jeg liker farger, unga mine elsker farger. De er for kjedelige for meg rett og slett :)

Har vært inne på nettsiden deres noen ganger, men aldri bestillt noe derifra....synes rett og slett klærne er kjedelige....bare masse brunt og anonyme farger. Så nei, skjønner heller ikke hva som er så poppis med dem!!!

Jeg handler kun på salg der for kvaliteten er ikke så bra at jeg gidder å betale full pris. Noe er fint, mens andre ting ikke. Syns og mye der er likt.

Jeg er glad i klærne fordi man da kan få nettopp en del jordfarger! Min gutt kler det utrolig godt. Er glad det finnes andre alternativer enn grått og marineblått collegestoff fra H&M...... ;) Smaken er som baken. Klærne er helt ok, men det er altså fargene som er viktige her for oss. Kvaliteten er grei, ikke noe å rope hurra for. Sånn sett er det kun salgspriser som gjelder. Ikke verdt pengene ved ordinær pris, nei.

Jeg ELSKER pomp de lux!!
Jentene mine er veldig fornøyd også! Kjekt med noe annet enn knallroa og kitty klær.
Jeg hamstrer klær der to ganger i året, når de har salg.
Syns ikke prisene er dyre heller.. Litt dyrere enn hennes og mauritz, men mye ligger på ca samme pris.

Har aldri kjøpt noe derifra da jeg syns prisene er ganske høye, men syns de har noen fine ting der, men det er mest ting jeg ville brukt til en finere anledning og hvor det ikke ser ut som om jenta har på seg prinsesse kjoler :)

Jeg synes en del er litt kjedelig eller absolutt ikke hverdagsklær. Prisen synes jeg er litt i overkant av hva jeg ønsker å betale, men handler for rundt 1000 kr når det er salg. Før jeg fikk jente syntes jeg gutteklærne var kjedelige, men de har blirr litt mer hverdagslige, så noe er fint:) Etter at jenta kom, og hun passer veldig godt disse duse fargene har jeg kjøpt mer der. Kjøper kun på halv pris:)

Altså: Ikke udelt begeistret, men liker noen plagg:)

jeg elsker PompDeLux klærne og får mye derfra i gaver! de er myke og deilige å ha på, veldig holdbare og til en fin pris synes jeg.

Jeg er litt enig med deg. Synes klærne ser kjedelige og litt upraktiske ut :/

Jeg synes ikke det er noe spesielt med pomp de lux

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg handler bare når de er salg, og er kjempefornøyd med klærene til gutter. God holdbarhet også. Men til jenter sliter jeg med å finne noe fint...

Jeg synes klærne er kjempe fine. Sønnen vår bruker de hver dag han, har også noen joggebukser fra HM og Cubus også, men han har stort sett bare Pomp De Lux klær! Jeg synes han kler de fargene, og jeg hater "lynet, dinosaurer osv" på klær..

Har nå begynt å handle mer til lillemor, men har tidligere brukt mye lyserosa, men når hun begynte å krabbe og sånt ble det upraktisk da det ble så skittent :p

Men de brune kjolene eler buksene, kan fint kombineres med andre spreke farger. Det gjør seg synes jeg! Et hårbånd eller en annen strømpebukse. :) Elsker klærne, og synes ikke litt over 200 kr for en FIN bukse er dyrt??
Betaler jo det samme på HM også, for en fin dongribukse.

Og alle klærne vi har fra der har vært i bra kvalitet, alt ser så og si nytt ut!

Venter på en pakke snart nå, så regner med garderoben til lillemor blir bare Pomp etterhvert også! :D

Nå på vinteren bruker de ullundertøy under, og det er jo absolutt ikke trangt og klumpete. Fine klær, som er lette og gode å bevege seg i. :)

Det er litt dyrt til at jeg kjøper selv, men elsker å få de i gave. Syns klærne er nydelige!!

Elsker klærne derfra, og synes ikke det er dyrt. God kvalitet også.

Er det dyrt for pomp delux klær?? :o Det synes jeg virkerlig ikke, man betaler jo for det man får. Jeg har bare gutter og klær til de er ett mareritt da jeg hater typisk hm klær med lynet og supermann.
Elsker mere klassiske klær som har nøytrale fine farger. Vi har nå hatt pomp klær i snart to år og de er like fine i fasong og i stoff. Verdt hver eneste krone :)

Back
Topp