Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi opplever det som ganske normalt i str .Hvordan er de i størrelse?
Jeg syns de er litt små, så kjøper en størrelse større enn det jeg vanligvis gjør - tenker de er omtrent 1/2 størrelse mindre enn oppgitt hvis det gir meningHvordan er de i størrelse?

Da er vi to som leste det sammeOg jeg leste promp de lux.. Da var det på tide å legge seg gitt![]()

Får legge deg du ogDa er vi to som leste det samme![]()

Tror detFår legge deg du og![]()

Datteren min er ca. 91cm lang, men bruker 98 i klær til vanlig, 92 er for lite eller passer akkurat. Burde jeg kjøpe str. 98 eller større i det merket?

Sykt vanskelig velge størrelse. Står mellom 98 og 104. Har kjøpt PompDeLux før, men kan ikke huske om jeg kjøpte en str. større da. Sommerklærne kjøper jeg uansett i str. 98 så får jeg se om det blir 104 på vanlige klær som hun kan ha til høstenMin lille klump er 86cm og veier 13kg. Hun bruker str 98 i pomp de lux, og det tenker jeg vil passe gjennom hele sommeren
Hun har klær i str.92 og derfra som fortsatt kan brukes, men de passer bare akkurat.
Underdelene har sånne innvendige knapper i livet som man kan stramme, og jeg foretrekker å kjøpe litt større klær som hun kan vokse inn i
Vanskelig å si for andre, det kommer an på hva du liker og. Vet feks at svigerinnen min foretrekker å kjøpe klær som er akkurat passe der og da![]()
Jeg ogOg jeg leste promp de lux.. Da var det på tide å legge seg gitt![]()