L lykkeligmortil2 Gift med forumet 16 Nov 2007 #1 nam nam nam.. den va farlig go den gitt....[;)][;)]
L lykkeligmortil2 Gift med forumet 16 Nov 2007 #2 det er valnøtter, peanøtter, mandler, sjokorosiner og honnongristede nøtter... [;)][;)][;)][;)][:D][:D][:D][:D][:D] snadder
det er valnøtter, peanøtter, mandler, sjokorosiner og honnongristede nøtter... [;)][;)][;)][;)][:D][:D][:D][:D][:D] snadder
L lykkeligmortil2 Gift med forumet 16 Nov 2007 #3 ORIGINAL: **mam** ORIGINAL: andrinesinmamma det er valnøtter, peanøtter, mandler, sjokorosiner og honnongristede nøtter... [;)][;)][;)][;)][:D][:D][:D][:D][:D] snadder åh sjokkisrosiner, nam[:D] den mix'n skal jeg prøve snart ja[:D] jeg anbefaler den på det sterkeste...[:D][:D]
ORIGINAL: **mam** ORIGINAL: andrinesinmamma det er valnøtter, peanøtter, mandler, sjokorosiner og honnongristede nøtter... [;)][;)][;)][;)][:D][:D][:D][:D][:D] snadder åh sjokkisrosiner, nam[:D] den mix'n skal jeg prøve snart ja[:D] jeg anbefaler den på det sterkeste...[:D][:D]