Pollenallergi?

Nei, det er det samme her. Reagerer jo i tillegg på medisinene jeg får. Håpløst :o

Jeg fikk Dymista i 2014 (den ble lansert i 2013) fordi legen var lei av at ingenting funka [emoji85] den har både antihistamin og kortikosterioid, så jeg er veldig fornøyd med den [emoji6] da jeg fikk den var den ikke på blå resept, men det har den blitt nå, heldigvis [emoji4] smaker litt funky og jeg får nyseanfall rett etter at jeg tar den, men ørten ganger bedre enn å skulle snørre og nyse og miste synet i tillegg til å nesten miste pusten flere ganger om dagen!

Jeg fikk Dymista i 2014 (den ble lansert i 2013) fordi legen var lei av at ingenting funka [emoji85] den har både antihistamin og kortikosterioid, så jeg er veldig fornøyd med den [emoji6] da jeg fikk den var den ikke på blå resept, men det har den blitt nå, heldigvis [emoji4] smaker litt funky og jeg får nyseanfall rett etter at jeg tar den, men ørten ganger bedre enn å skulle snørre og nyse og miste synet i tillegg til å nesten miste pusten flere ganger om dagen!

Den har jeg ikke hørt om, er det noe du skal svelge eller er det nesespray?
Bruker jo Rhinocort, det er jo kortison. Men er for små doser tror jeg:p

Den har jeg ikke hørt om, er det noe du skal svelge eller er det nesespray?
Bruker jo Rhinocort, det er jo kortison. Men er for små doser tror jeg:p

Nesespray [emoji4]
Kan hende det bare er jeg som smaker det, men jeg syns all nesespray smaker noe [emoji23]

Ja, det er det de kaller det. Fryktelig kjedelig da jeg ønsker å ta allergi vaksinen for jeg orker ikke dette hver vår. Og våren som er den fineste årstiden :(
Så din eldste har arvet dette av deg da, ser det samme her med eldste. Det er også den eldste som har astmadiagnosen. Samme hos deg?
Håpe medisinene dine fungerer :)

Jeg reagerte først i fjor pga økt konsentrasjon av pollen i lufta. Men avfeide det med bihulene. Så fikk jeg problemer med pusten under trening ute, og tok masse tester uten utslag. Så håper at det er bedre i år.

Eldste har atopisk eksem, og reagerer på noe vi ikke vet hva er. Testene slår ikke ut på noe, men ho får elveblest hele tida. Det slo så vidt ut på bjørk, men det henger ikke sammen med når ho får det. Ikke så sterkt plaget, så vi tror ikke ho er allergisk. Men nedsatt immunforsvar i perioder.

Minste har astma, som det virker som ho vokser av seg. Fått etter rs virus.

Back
Topp