Pollenallergi og graviditet

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Hei alle sammen...
jeg sliter hvert eneste år med pollenallergi og dette året er ingen unntak.. det jeg da lurer på er om det er trygt for meg å ta allergi nesespray og allergi tabletter (cetirizine)?
 
Hei!
Jeg vet ikke i forhold til nesesprayen, men jeg går på cetirizin hver dag året rundt og fastlegen min sa at det ikke var noe problem å gå på de når jeg er gravid.:)
 
Jeg mener å huske jeg holdt meg helt unna all medisin sist jeg gikk gravid, men det er 9 år siden så er sikkert kommet en del medisiner som kan tas selv om man er gravid :)
 
Jeg mener å huske jeg holdt meg helt unna all medisin sist jeg gikk gravid, men det er 9 år siden så er sikkert kommet en del medisiner som kan tas selv om man er gravid :)
for noen er medisiner viktig for å komme seg igjennom hverdagen. Så trygg mammamedisin er en god side å kjenne til.
 
Sniker her inne fra prøver forumet [emoji4]

Før jeg mistet var jeg hos legen for å bytte allergimedisin, pollen og allergi mot noen matvarer.
Legen min ringte spesialist i slikt, jeg fikk Prostafen ( reisesyketabeletter). Han sa de var de tryggeste ved graviditet, men måtte ikke brukes under amming :)

*sniker meg ut igjen, og håper jeg får komme tilbake om et par uker*
 
Back
Topp