Maanestråle
Gift med forumet
Jeg lurer litt på om gutten kan ha pollenallergi, eller er det for tidlig å oppdage? Han har surklet i nesa i lang tid og hoster og nyser... Eller kanskje han bare er langtrekkelig forkjølet..? Andre som har merket noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lurer på det her også.. men om han er allergisk mot pelsdyr og ikke pollen..carinam skrev:
turteldue skrev:lurer på det her også.. men om han er allergisk mot pelsdyr og ikke pollen..carinam skrev:
den er kjip... synes det kjipt nok å ha "sessong" allergi...
tenker at om det ikke går over om en liten ukes tid så får legen min en mail... både på meg og på han...
carinam skrev:turteldue skrev:lurer på det her også.. men om han er allergisk mot pelsdyr og ikke pollen..carinam skrev:
den er kjip... synes det kjipt nok å ha "sessong" allergi...
tenker at om det ikke går over om en liten ukes tid så får legen min en mail... både på meg og på han...
ja den er kjip om han har det.. for vi har både katter og hester.. men håper på at det er langvarig forkjølelse og virker ikke som han plages noe særlig av det