Krösa Maja
Forumet er livet
Dymista bruker jeg.
Når jeg ikke er gravid og ammer og sånn [emoji6]
Har du brukt den før? Hvordan er den i forhold til andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dymista bruker jeg.
Når jeg ikke er gravid og ammer og sånn [emoji6]
Spør legen om å få telfast eller aerius istedenfor! De skal man ikke bli trøtt av, er nyere antihistamin [emoji4]Jeg bruker Cetrisin (eller hvordan det nå skrives), blir slapp av den.
Ventoline før trening var ingen dum ide, kanskje jeg skal prøve ut det
Har du brukt den før? Hvordan er den i forhold til andre?
Eneste som funker på meg.
Litt sånn pepperaktig smak, så tar tid å venne seg til den hvert år, men den funker!
Blir litt ekstra tørst i starten også, men det går seg til [emoji6]
Det er nesespray, og jeg slipper tabletter i tillegg. Noe jeg i grunnen er veldig glad for, for jeg er ikke superfan av å svelge tabletter [emoji85]
Jeg bruker den for første gang i år, jeg må si jeg synes den et grusom [emoji85][emoji23]
Men holder ut, jeg må ta to aerius om dagen i tillegg, men jeg er spent på hvordan allergien min blir i år. Jeg må bruke den hele året for jeg har så lang sesong. Så håper jeg snart venner meg til den grusomme smaken [emoji23]
Men godt å høre du synes den fungerer[emoji1303]
Okay, men det står på de at de ikke skal brukes av gravide eller ammede. Og sjekket tryggmammamedisin sin side og se står ikke på listen dems over godkjente. Men har ikke spurt de da[emoji6]