Poll! Hemmelig venn status

Phibonacci

Glad i forumet
Hei jenter!

Vi er ca 10 jenter som er påmeldt hemmelig venn, og derfor lurer blåkanin og jeg på om det er noen stemning for å gjennomføre uansett, utsette eller la det hele ligge?

Det er opp til dere!! :-D

Ønsker dere en flott juleuke! :-D

*dytt*

Har meldt meg på og skal innrømme at jeg trodde jeg meldte meg på for nyåret... Så nei, jeg vil ikke ha hemmelig venn nå, men heller vente til nyåret :) Og helst ETTER lønningsdag 15. jan for vi har virkelig mer enn nok utgifter akkurat nå ;)

MittAndre <3 skrev:
Har meldt meg på og skal innrømme at jeg trodde jeg meldte meg på for nyåret... Så nei, jeg vil ikke ha hemmelig venn nå, men heller vente til nyåret :) Og helst ETTER lønningsdag 15. jan for vi har virkelig mer enn nok utgifter akkurat nå ;)

Poenget var vel at det var lang frist, sånn at vi ikke skulle sende før februar eller noe.. 

blåkanin skrev:

MittAndre <3 skrev:

Poenget var vel at det var lang frist, sånn at vi ikke skulle sende før februar eller noe.. 

Stemmer. Man meldte seg på nå og fikk tildelt før jul, hadde hele januar på seg til å fikse og sende innen 01. februar. Mao masse tid :)

Phibonacci skrev:

blåkanin skrev:

MittAndre <3 skrev:

Stemmer. Man meldte seg på nå og fikk tildelt før jul, hadde hele januar på seg til å fikse og sende innen 01. februar. Mao masse tid :)

Haha, ok, sorry, jeg er vel litt glemsk! Men ja, da er jeg fortsatt med! ;)

Back
Topp