Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige du. Jeg søkte 1 uke før mannen og han fikk den på 20 min, jeg måtte vente 9 dager..... begge med digipost.Litt usikker på h or jeg skal skrive dette. Men, som erfaren innen ivf så vet jeg verdien av tråder å Google
Jeg søkte politiet om attest nå kl 18.30,en fredag kveld. Kl 18.57 fikk jeg digitpost med attesten. Helt fantastisk. Helg OG kveld.
Veldig fornøyd![]()
Wow! Jeg fikk min på 2 timer og synes dét var kjapt! HahaLitt usikker på h or jeg skal skrive dette. Men, som erfaren innen ivf så vet jeg verdien av tråder å Google
Jeg søkte politiet om attest nå kl 18.30,en fredag kveld. Kl 18.57 fikk jeg digitpost med attesten. Helt fantastisk. Helg OG kveld.
Veldig fornøyd![]()
Samboeren søkte rett etter meg og hans tok to uker...Politiattesten kommer så og si samme kveld om det ikke er noe dokumentert på deg. Denne sendes ut automatisk. Har man en fartsbot feks så tar det mye lengre tid da den må gå gjennom manuelt.
Politiattesten kommer så og si samme kveld om det ikke er noe dokumentert på deg. Denne sendes ut automatisk. Har man en fartsbot feks så tar det mye lengre tid da den må gå gjennom manuelt.