Politiattest

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Litt usikker på h or jeg skal skrive dette. Men, som erfaren innen ivf så vet jeg verdien av tråder å Google :p

Jeg søkte politiet om attest nå kl 18.30,en fredag kveld. Kl 18.57 fikk jeg digitpost med attesten. Helt fantastisk. Helg OG kveld.

Veldig fornøyd :)
 
Litt usikker på h or jeg skal skrive dette. Men, som erfaren innen ivf så vet jeg verdien av tråder å Google :p

Jeg søkte politiet om attest nå kl 18.30,en fredag kveld. Kl 18.57 fikk jeg digitpost med attesten. Helt fantastisk. Helg OG kveld.

Veldig fornøyd :)
Heldige du. Jeg søkte 1 uke før mannen og han fikk den på 20 min, jeg måtte vente 9 dager..... begge med digipost.
Men er vel verre for de uten digipost sikkert
 
Litt usikker på h or jeg skal skrive dette. Men, som erfaren innen ivf så vet jeg verdien av tråder å Google :p

Jeg søkte politiet om attest nå kl 18.30,en fredag kveld. Kl 18.57 fikk jeg digitpost med attesten. Helt fantastisk. Helg OG kveld.

Veldig fornøyd :)
Wow! Jeg fikk min på 2 timer og synes dét var kjapt! Haha :hilarious: Samboeren søkte rett etter meg og hans tok to uker...

God helg :D
 
Politiattesten kommer så og si samme kveld om det ikke er noe dokumentert på deg. Denne sendes ut automatisk. Har man en fartsbot feks så tar det mye lengre tid da den må gå gjennom manuelt.
 
Politiattesten kommer så og si samme kveld om det ikke er noe dokumentert på deg. Denne sendes ut automatisk. Har man en fartsbot feks så tar det mye lengre tid da den må gå gjennom manuelt.

Mja, det stemmer ikke helt. Jeg har null nix nada på meg, og det tok likevel over en uke. Mannen som har fartsbøter fikk den nesten på timen.
 
Politiattesten kommer så og si samme kveld om det ikke er noe dokumentert på deg. Denne sendes ut automatisk. Har man en fartsbot feks så tar det mye lengre tid da den må gå gjennom manuelt.

Min politiattest kom raskt, og jeg har en fartsbot... :bag:
 
Husk, det er forskjell på forenklet forelegg og en bot når det gjelder overtredelser av vegtrafikkloven ;) En bot er en straffereaksjon som blir registrert i bøteregisteret hos politiet, mens et forenklet forelegg er noe som kan godtas og avsluttes på stedet, vet ikke om det har noe å si i denne sammenheng, men det kan godt hende at den må manuelt godkjennes hvis du står oppført med bot.

For vår del tok det bare noen få timer å få politiattest. Jeg søkte 10 minutter for min samboer, og han fikk det 15 før meg. Aner ikke hvordan de prioriterer søknadene, mulig det går alfabetisk? Har ikke peil.
Kort tid tok det i hvertfall :) Bare pass på at du har digipost
 
Vi søkte 2 dager siden. Mannen har jo feiliparkert et par ganger. Men ingen annet. Jeg har aldri gjort noen feil. Venter fortsatt på attesten. Haster litt og jeg ser at jeg blir stresset. :D
 
Back
Topp