F [*Fio*] Forumet er livet VIP 16 Aug 2006 #3 ORIGINAL: Trulte74 Er det ikke det Fiorelina gir JR? Jeg har gitt JRjr polarbrød, ja - og det var stor suksess - men husk å gi små biter i begynnelsen![;)]
ORIGINAL: Trulte74 Er det ikke det Fiorelina gir JR? Jeg har gitt JRjr polarbrød, ja - og det var stor suksess - men husk å gi små biter i begynnelsen![;)]
H Hanna C Gift med forumet 16 Aug 2006 #4 Nå har jeg gitt polarbrød, og det var godt!!! Var litt bervøs, men han satte ikke i halsen en eneste gang[:)]
Nå har jeg gitt polarbrød, og det var godt!!! Var litt bervøs, men han satte ikke i halsen en eneste gang[:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 16 Aug 2006 #5 ORIGINAL: Hanna C Nå har jeg gitt polarbrød, og det var godt!!! Var litt bervøs, men han satte ikke i halsen en eneste gang[:)] Neida, det er en genial brødtype - ingen sånne holdbarhets-stoffer i det heller[:D] (sånn som er ulovlig i babymat[;)])
ORIGINAL: Hanna C Nå har jeg gitt polarbrød, og det var godt!!! Var litt bervøs, men han satte ikke i halsen en eneste gang[:)] Neida, det er en genial brødtype - ingen sånne holdbarhets-stoffer i det heller[:D] (sånn som er ulovlig i babymat[;)])
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 16 Aug 2006 #7 Har gitt hvete og så et sånn supergrovt et - husker ikke hva det hette[8|]
H Hanna C Gift med forumet 16 Aug 2006 #8 ja, det gikk bra og gi grovt? Tenkte jeg skulle prøve det neste gang[:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 16 Aug 2006 #9 ja, greit å gi grovt så lenge det ikke er hele korn i det.. de blir litt vonde å få ut igjen[;)]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 16 Aug 2006 #10 Går jo helt ok det...Men det kan kladde seg,har opplevd set et par ganger...Er jo bare til å følge med...
Går jo helt ok det...Men det kan kladde seg,har opplevd set et par ganger...Er jo bare til å følge med...
L Linni Forumet er livet VIP 16 Aug 2006 #11 Vi gir det til Stine Louise og hun synes det er kjempe godt [:D]
H Hanna C Gift med forumet 16 Aug 2006 #12 Ja, det er en sikker vinner her i huset, både for foreldre og barn[;)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 16 Aug 2006 #14 ORIGINAL: Star83 Går jo helt ok det...Men det kan kladde seg,har opplevd set et par ganger...Er jo bare til å følge med... Det kan jo vanlig brød også - med leverpostei[:'(] lukter ekkelt, ja!
ORIGINAL: Star83 Går jo helt ok det...Men det kan kladde seg,har opplevd set et par ganger...Er jo bare til å følge med... Det kan jo vanlig brød også - med leverpostei[:'(] lukter ekkelt, ja!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 16 Aug 2006 #15 ORIGINAL: Hanna C Ja, det er en sikker vinner her i huset, både for foreldre og barn[;)] Her også - iallefall for mor og barn[:D]
ORIGINAL: Hanna C Ja, det er en sikker vinner her i huset, både for foreldre og barn[;)] Her også - iallefall for mor og barn[:D]
H Hanna C Gift med forumet 16 Aug 2006 #16 ORIGINAL: Linni Synes og det er kjempe godt [:D] Gratla me 1900 [:D] oi, så mange, har ikke lagt merke til det en gang jeg...[:D]
ORIGINAL: Linni Synes og det er kjempe godt [:D] Gratla me 1900 [:D] oi, så mange, har ikke lagt merke til det en gang jeg...[:D]