Polarbrød havre

Mamman til go`jenta!

Elsker forumet
Er det sunt? ser at det inneholder 40 g karbohydrater og KUN 6 av de er sukkerarter[&:]???

Er det best å se på kcal eller karbohydrater? (på innholdsfortegnelsene på pakkene)

det kommer jo an på om du vil telle karbohydrater eller kcal...
du må velge ett av di helst[;)]

ORIGINAL: ¤Ida

det kommer jo an på om du vil telle karbohydrater eller kcal...
du må velge ett av di helst[;)]

åh... men hva er best? mest effektivt?

Det er sunnere enn med hvete, men neppe kun sunt om det er det du spør etter. Fullkornspolarbrødene er jo gode også da?

ORIGINAL: toneany

Det er sunnere enn med hvete, men neppe kun sunt om det er det du spør etter. Fullkornspolarbrødene er jo gode også da?

Ja jeg er ute etter noe man ikke legger på seg av å spise! Har KUN funnet polarbrød hvete eller havre. Har hørt at noen på slanking spiser polar extreme. Men de har det ikke her hvertfall.

ORIGINAL: Mamman til go`jenta!

ORIGINAL: toneany

Ja jeg er ute etter noe man ikke legger på seg av å spise! Har KUN funnet polarbrød hvete eller havre. Har hørt at noen på slanking spiser polar extreme. Men de har det ikke her hvertfall.

Vel, havre er det sunneste kornslaget man har faktisk, men de er jo ikke kun av havre. Det spørs nok litt på hvor mange du spiser i løpet av en dag, og hva du har på de. Dersom du bare skal ha en eller to, er kanskje havre greit? Men det finnes to type grove. Noen som ser ut som knekkebrød, bare myke (kjempegode), og noen som ser ut som rundstykker, som er delt i to, disse har jeg ikke smakt.

2-3 for dagen kanskje..Frokost,lunsj og kvelds. De jeg har funnet er store runde med hull i.. Smaker bolle[:D]naaam! Jeg er så møkk lei sånne tørre rugbrød og sånt.. Vil ikke spise vanlig brød. Vil egentlig spise brødmat med mindre karbohydrater enn vanlig brød.

flere?

Back
Topp