Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sseka
da hadde jeg også blitt forbanna,og jeg liker egentlig ikke katter [8D] jeg syns det er rart når foreldre ikke lærer barna til at de skal være snille med dyr.men jeg må innrømme at jeg jager katter ut av gården våres,for jeg er ikke inntresert i å ha de her,for de driter ned heile plenen våres.. [:@]
ORIGINAL: Smulen
ORIGINAL: Sseka
da hadde jeg også blitt forbanna,og jeg liker egentlig ikke katter [8D] jeg syns det er rart når foreldre ikke lærer barna til at de skal være snille med dyr.men jeg må innrømme at jeg jager katter ut av gården våres,for jeg er ikke inntresert i å ha de her,for de driter ned heile plenen våres.. [:@]
Jo, men du prøver ikke å stikke i dem med brøytepinner går jeg ut i fra[;)]
ORIGINAL: *gutt i magen*
ahhh kjenner jeg blir så sinnsykt provosert når jeg leser om sånt... hva slags foreldre er det som bare lar ungene holde på sånn????[:@]
ORIGINAL: *solstråle i august*
det kommer ofte 3 - 4 katter i hagen vår og soler seg, og det syns jeg bare er koselig, MEN så driter de noe jævlig også, og det irriterer meg veeeldig... så etter å ha prøvd å jage de forsiktig bort, men de hørte jo ikke på meg da:P så måtte jeg dessverre sende hunden min etter dem... ho elsker katter,men likevel,de ho ikke kjenner, de løøøper ho bort til å bjeffer som en gal.. skal nevnes at hagen er liiiten, og inngjerdet, så de rekker fint å komme seg bort.. også må det sies at hunden min er en liten papillon, så om katta sku bestemme seg for å ta igjen,er det hunden det går utover, men de fleste reagerer heldigvis med å løpe,og nu har det bedret seg litt... jeg er hyper allergisk mot katter også, og de har tatt seg til rette med å komme inn i stua vår, en etter en.. huff...
måtte bare gjøre det! men men...