Pokkers katter!!!

*Bambi*

Elsker forumet
De pisser i trappa ute og utenfor ytterdøren vår...Blir direkte kvalm[:'(][:'(][:'(] Hvordan skal jeg få dem bort, og hvordan skal jeg få bort den inntense lukten??[8|][8|][8|][8|]

Bøææh..

Hadde samme problemet som deg der jeg bodde før[:'(]... Har ikke peiling på noenting som hjelper, desverre[:-] Kan kjøpe katt selv... da holder den på en måte andre katter unna... 

ta en sprayflaske og putt i eddik og vann og spray det rundt.. etter det har ståt litt kan du vaske helt vanlig, da er lukta hvertfall borte og det sitter ikke noe lukt igjen!

Ellers ja.. hjelper til tider å få katt i huset sjøl[8D]

Joda, katte piss lukt forsvinner da. Litt salmiakk, og vanlig såpe. Gnikke gnikke gnikke.. Så er det så bra så.. Ville også prøvd eddik..

Men vit at kastrert hann katt piss ikke lukter nesten noe.. Så du kan jo prøve å spore opp eieren og kreve at de kastrerer katta

man får kjøpt get off produkter som katter ikke liker så godt..man kan ha det i blomster bedd å bl.a så beddet ikek blir brukt som do..

Men bor man på et sted det er flere boliger må man å regne med å få besøk av katter..men de som markerer å lukter er de som ikke er kastererte. Så derfor, kasterer pus før han får lov til å gå ut. Løser endel problemer i nabolag..

Å kjøpe/skaffe seg katt selv for å løse problemet hjelper ikke. Jeg har to katter som er kastererte, men det kommer alikevel ukastererte streifende hannkatter og tisser her å. Vi spyler bare med hageslangen der det er piss...

Tante brukte å sette ut en skål med sitronsaft ved døra/ der det var mest tissing, og det virket som kattene virket interessen av å tisse der.. Går an å prøve[:)]

tror det er noe som heter kattegress som du kan så for å få dem vekk, også finnes det noe som jeg troe heter katte-vekk eller noe(?)det er iallefall en slags grønn gele som du får kjøpt bl.a på europris... vet ikke om det funker, men det er verdt et forsøk...

HATER KATTER!!!!!!!!!!!!!!!!!

salmiakk tiltrekker monsa når den værste lukta har gitt sæ..
eddik(37%) derimot holde dæm unna.. og eddik fjærner lukta.
møllkuler(naftalin) e super effektivt..men må lægge sånn at ongan ikke får tak i dæm

Kjøp getoff på dyrebutikken.. katter liker ikkje lukta ,men er ikkje farlig[:D]

ORIGINAL: valentinesbaby

her har jeg brukt varmt varmt vann og myyye salmiakk

salmiakk har samme lukta som kattepiss, så man kan være så uheldig at det blir værre... sånn var det her, kattungene våre i 2007 pisset på ene planta vår, bf vasket med salmiakk og endte med at de faktisk pissa ennå mere og vi måtte hive planta og potta hev jeg inn i skapet etter en ny skrubb med annet. Fikk ikke skaffet meg en ny plante etter det[8D]

ORIGINAL: Bitzyh

ta en sprayflaske og putt i eddik og vann og spray det rundt.. etter det har ståt litt kan du vaske helt vanlig, da er lukta hvertfall borte og det sitter ikke noe lukt igjen!

Ellers ja.. hjelper til tider å få katt i huset sjøl[8D]

Hmm....Skal jeg begynne vaske på muren...? Ser ikke det for meg..Vet ikke helt hvor katten har tisset. (Vi har stort inngangsparti)

Hater katter så det er sagt....[8D] Så får meg ikke en slik sjæl.......!!

Skal ikke pepper holde dem borte...? Eller er det bare et gammelt dumt kjerringråd??[8|]

ORIGINAL: *Bambi*

Skal ikke pepper holde dem borte...? Eller er det bare et gammelt dumt kjerringråd??[8|]
virket ikke på den katten jeg har prøvd det på..

det beste er det man får kjøpt i dyrebutikken og hos dyrleger som man legger ut..heter Get off og man får det på spray, som gele og så er det noe som er presset til små kuler som er fin å ha i bed bl.a...

Back
Topp