Pokkers drit!!!

Lilly

Forumet er livet
Huff der mista eg litt av ei tann..[:'(][:'(]
Eg so har so tannlege skrekk..
hjelp.. blei heilt kvalm eg no..[:'(]

Mista litt av en tann?? Hvordan fikk du til det da? [&:]

Det gjorde jeg en gang også en gang for mange år siden.. Skulle ta opp en ølkork med tenna!! Hmm.. [8|]

Jeg mista litt av en tann i går jeg også. Spiste sjokolate med nøtter. FIRKLØVER faktisk. Har også skikkelig tannlegeskrekk. Men må nok bare komme meg til han nå ja.

Lykke til

ORIGINAL: lilly80

Huff der mista eg litt av ei tann..[:'(][:'(]
Eg so har so tannlege skrekk..
hjelp.. blei heilt kvalm eg no..[:'(]

Ja sei da!!
Vett ikkje eg.. forsvant berre plutselig[:@]
Va borti med tunga og vips.. der satt eg med ein bit av tanna i handa..
Hjelp.. tannlegen... huff!!!

Ikke farlig hos tannlegen vel[8|] he he.. neida skal ikke tulle. Min skrekk gikk over når jeg begynte å jobbe med det[:D] Må nok fylle igjen hullet i tannen deres!!! Fyller igjen over nettet jeg... fylle, fylle, fylle, fylle, fylle fylle....eh.. kanskje best å gjøre det hos tannelegen[:'(]

Da va da då.. eg grua meg so til å ringa at da komme sikkert til å ta ei stund ja.. huff huff. Eg vett da berre blir verre til lengre eg venta.. men eg lika han ikkje!![:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: toveli6

Uff, det er ikke morro[&:] Håper du kommer deg til tannlegen snart da[:)][X(]

Kan ikkje du berre gjer da her so sleppe eg å gå??[8D][8D][:D][:D]

ORIGINAL: Monicus

Ikke farlig hos tannlegen vel[8|] he he.. neida skal ikke tulle. Min skrekk gikk over når jeg begynte å jobbe med det[:D] Må nok fylle igjen hullet i tannen deres!!! Fyller igjen over nettet jeg... fylle, fylle, fylle, fylle, fylle fylle....eh.. kanskje best å gjøre det hos tannelegen[:'(]

Back
Topp