pokker! :( *oppdatert*

*mammatil2*

Gift med forumet
pokker ta!!
Sander hadde ikke spydd sia halv 12 igår kveld, og jeg trodde seriøst han var på bedringens vei..
nå er han brått blitt veldig slapp, vil bare kose/slappe av (han som vanligvis ligger turbo på gulvet her..)
han er veldig varm, men temp.målern viser bare 37.3.. lurer på om den viser feil..? [8|]
og nå STO spruten ut av han.. spydde ned hele meg (måtte skfte ALT utenom sokker), stolen og masse utover gulvet..
så med andre ord, alt jeg har klart å få i han siden i natt... [&o]

og nå har f*** meg tlf min blitt stengt!! [:@][:@][:@]
så nå får jeg ikke ringt lege heller [&o][&o]
pokker altså.. [&o][&o]

Ringte legevakta ista når pappa kom, og fikk bare beskjed om å komme inn med en gang..
Men ho legen som var der var jo helt merkelig..
Vi kom jo inne en time etter Sander skulle vært i seng, så han var jo overtrøtt som bare det, så da sa jo legen "jamen han er så fin og aktiv så, her er det ikke noe galt". [:'(]
Satt bare å håpa på at sander skulle spy ho i ansiktet.

Og tempen hans var på 36.5 (ligger vanligvis på 37.3, han er jo ganske varmblodig), og legen syntes han var sååå varm når vi kom inn.. ehm, neei, han er kjempekald i forhold til hva han pleier å være.

Såe.. Skulle bare se det an i løpet av nattan/morgendagen, og hvis han ikke er bedre da, så skulle jeg komme tilbake, da blir han innlagt og får intravenøst sia han ikke klarer å holde på det han får..
Så nå krysser jeg fingrene for at han er bedre imorgen så vi slipper det da..

Uff da:( Du har ikke en nabo du kan få låne telefon av? God bedring til lillegutt. Sender en god klem.

ORIGINAL: *IdaTherese*

Uff da:( Du har ikke en nabo du kan få låne telefon av? God bedring til lillegutt. Sender en god klem.

pappa kommer etterpå, så da skal jeg låne tlf hans og ringe legevakta..
han tar sin 4 (!) lur nå, så veeldig tydelig at han er trøtt/slapp.. [&:]

ORIGINAL: velonita

ORIGINAL: *IdaTherese*

pappa kommer etterpå, så da skal jeg låne tlf hans og ringe legevakta..
han tar sin 4 (!) lur nå, så veeldig tydelig at han er trøtt/slapp.. [&:]

Så bra pappan din kommer så du får ringt legevakta[:)]
Dakar lille sykling.. krysser fingrene for at han er frisk og rask snart[:)]

uff...stakkars lille!
Men apropo feil temp-måler, jeg hadde en fra Topcom kidz som viste veldig feil, målte med vår egen og den stemte. Snuppa her var også veldig varm og hadde feber og spysjuken i romjula, så jeg fikk det liksom ikke til å stemme at tempen ikke var mer enn 37.5 når hun var SÅ varm, men jeg var ikke lur nok til å dobbeltsjekke med vårt eget termometer før dagen etter og den barne-tempen bare viste 35.2!

Ellers er det nok noe som må gå sin gang, sørg for at han får i seg nok væske frem til han er på bedringens vei!og følg med på våte bleier osv. Og når det gjelder feber så er det kroppens måte å bekjempe basseluskene på, så det er ikke nødvendig med febernedsettende, såfremt han ikke er veldig plaget. Kle av og la han ligge litt i bleia på fanget feks for å få ned tempen.

God bedring til lillegutt!

ORIGINAL: Triolise

uff...stakkars lille!
Men apropo feil temp-måler, jeg hadde en fra Topcom kidz som viste veldig feil, målte med vår egen og den stemte. Snuppa her var også veldig varm og hadde feber og spysjuken i romjula, så jeg fikk det liksom ikke til å stemme at tempen ikke var mer enn 37.5 når hun var SÅ varm, men jeg var ikke lur nok til å dobbeltsjekke med vårt eget termometer før dagen etter og den barne-tempen bare viste 35.2!

Ellers er det nok noe som må gå sin gang, sørg for at han får i seg nok væske frem til han er på bedringens vei!og følg med på våte bleier osv. Og når det gjelder feber så er det kroppens måte å bekjempe basseluskene på, så det er ikke nødvendig med febernedsettende, såfremt han ikke er veldig plaget. Kle av og la han ligge litt i bleia på fanget feks for å få ned tempen.

God bedring til lillegutt!

nei han får ikke febernedsettende.. han får bare ligge og sprelle litt halvnaken så tempen går ned..

God bedring!!! Krysser fingrene for at han blir frisk!!

Godt dere fikk komme inn til sjekk da, men litt merkelig lege ja...
Får håpe han snart blir bedre så dere slipper innleggelse!

Stakars lille vennen din..    håper han blir bedre nå altså!!!  Og at han stopper å kaste opp...  :( 

Håper natten ikke blir ille, og at dere slipper innleggelse fordi han har begynt å holde på maten.

GOD klem

ORIGINAL: Windy

Stakars lille vennen din..    håper han blir bedre nå altså!!!  Og at han stopper å kaste opp...  :( 

Håper natten ikke blir ille, og at dere slipper innleggelse fordi han har begynt å holde på maten.

GOD klem

Signerer Windy jeg[:)] Masse god bedring til lille Sander!!

Stakkars lille Sander. Ikkeno videre å være syk. Krysser fingra for at han er bedre imorra! Klem

Det er fryktelig når de er så dårlig. Her ble ikke vi tatt på alvor før han ikke hadde fått i seg noe på flere dager. Alt har kommet opp igjen. Fikk med noen poser med elektrolytter som han skal få i natt/morgen.

God bedring til Sander=)

masse god bedring. Håper han fort kommer seg på beina så dere slipper innleggelse.

sender over masse godbedringstøv...

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Stakkars lille Sander. Ikkeno videre å være syk. Krysser fingra for at han er bedre imorra! Klem

Back
Topp