Pokker ass (KVISER)

jeg hadde dratt til hudlegen for å få skrevet ut en resept på medisiner mot dette.. tetra ett eller annet heter de pillene!

Gå til hudlegen [;)] jeg har samme problemet som deg, og jeg fikk noen tabletter som heter isotretinoin orifarm, og de er kjempe effektive [:D] men du må gå på 400 tabletter før kuren er ferdig da. Tar ganske lang tid, men det er skikkelig verdt det [:D]

Jeg var også lenge plaget med kviser...[&:]

Diane p-pillen hjalp meg, så nå er huden fin[:)]

Et godt tips er å unngå tannkrem/etsende middel på huden, det kan gjøre problemet større. Ikke tørk ut huden din med "fjortis-produkter"...

Huff.....samme her og jeg er leeeeeeeeeei! Ikke bare kommer kvisene, men jeg får arr som ikke går bort med det første heller.

Tusen takk for alle råd. Fikk enda noen nye produkter i dag... så får prøve de også! Og virker ikke de, så får jeg gå til hudlege... kan jo egentlig snakke med han uansett. Vet det er hormonelt, men er kjipt at det skal gå utover huden og vekta... kunne heller gått ut over noe ubetydelig liksom!

Ser det er mange som sliter med det, godt vi er sammen om det da... sånn en positiv ting at jeg ikke er alene om det[;)]

Back
Topp