Pokker ass (KVISER)

Latterfrosken

Forumet er livet
Hva er det med meg og kviser a???
Snart 30 og har mye kviser og hudormer.... ikke sånn veeeeldig sjenerende, men ganske mye og sjenerende for meg!
Nå her for en stund siden leste jeg om den fra body shop som het Tea Tree Blemish Gel.. skulle dempe hevelsen over natta på nye kviser... funket litt på en..

Har ellers prøvd tannkrem, sitron, blue peel (kjemisk peeling, den sterkeste.. og det var au :-( ) Profesjonelle hudpleieprodukter til flere tusen.. og jeg er FLINK å stelle huden, prøvd flere merker også.. dyprens, osv osv...

Og i tillegg spiser jeg ganske så sunt! Skeier ikke ofte ut! Hva faen er det mer jeg kan gjøre da? Syns dette er et stort problem for meg, og har komplekser liksom... noen andre råd jeg ikke har prøvd???
Tar i mot alle råd... HJEEELP![:)]

HAr du prøvd MD Formulations rens, scrub og serum?
Må brukes i minst 30 dager før du ser resultater.

Er huden din fet eller tørr? Det har mye å si når det gjelder å finne riktige produkter, spesielt fuktighetskrem.

Gå til fastlegen og legg frem problemet for han/henne. Det er mulig å få antibiotika liniment(til å smøre på) eller tabletter for å redusere kvisene.

Lykke til, vet hvordan det er.

Vademecum munnskyllevann dreper mine kviser [:D]

Har du prøvd basiron?
Fås kjøpt på apoteket, ikke så veldig dyr heller.
Har funket bra på meg ihvertfall. Så resultater ganske fort også

ORIGINAL: fairy

HAr du prøvd MD Formulations rens, scrub og serum?
Må brukes i minst 30 dager før du ser resultater.

Er huden din fet eller tørr? Det har mye å si når det gjelder å finne riktige produkter, spesielt fuktighetskrem.

Jepp... den har jeg også prøvd.. over lang tid. Prøver en del mnd, og når man ikke ser NOE resultat... da gir man litt opp!
Huden min er blanda liksom.. ganske fet og litt tørr! Går jo til hudpleier og det er hun som plukker ut produktene for meg.... ikke no funker[:(]

ORIGINAL: kristine80

Har du prøvd basiron?
Fås kjøpt på apoteket, ikke så veldig dyr heller.
Har funket bra på meg ihvertfall. Så resultater ganske fort også

Basiron er også prøvd, og den der scott mathisens hudvann... prøvd en del annet og, men kommer ikke på navnene i farta...

ORIGINAL: tuskepus

Gå til fastlegen og legg frem problemet for han/henne. Det er mulig å få antibiotika liniment(til å smøre på) eller tabletter for å redusere kvisene.

Har eg prøvd, 2 ganger. Første gangen med godt resultat, men problemet kom tilbake et par mnd etter kuren var slutt. Andre kuren roet det ned litt, men fjernet ikke alt, og som første gang, etter avsluttet kur kom alt tilbake [:'(]

Er henvist til hudlege nå, så håper det er noe de kan gjøre for meg der [:)]

Jeg ble mye bedre etter jeg begynte å drikke bare vann fra morgen til kveld.

Ellers bruker jeg MD Formulations face&body scrub i dusjen. Md Formulations cleanser om kvelden.

Og siden jeg har fet hud så bruker jeg en oljefri, alkoholfri og fettfri ansiktskrem basert på planter. Decleor tror jeg det er.

Nå i svangerskapet har jeg en del kviser, men det regner jeg med kommer av hormonene[8D]

ORIGINAL: tuskepus

Snakket med han også, men han sa han ikke kunne hjelpe.. kjipt det.. og da vet jeg ikke helt jeg.. Noe sånn lasergreie om det fins mot kviser, koster jo sikkert ganske mange tusen, og det har jeg ikke nå!

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Jeg ble mye bedre etter jeg begynte å drikke bare vann fra morgen til kveld.

Ellers bruker jeg MD Formulations face&body scrub i dusjen. Md Formulations cleanser om kvelden.

Og siden jeg har fet hud så bruker jeg en oljefri, alkoholfri og fettfri ansiktskrem basert på planter. Decleor tror jeg det er.

Nå i svangerskapet har jeg en del kviser, men det regner jeg med kommer av hormonene[8D]

Brukt disse produktene jeg også, pluss den MD formulations vitaeplus clearing complex som man smører direkte på kvisene...

Da får jeg vel ta en tlf dit og høre... få noe som virker. For man skal jo ikke ha sååå mye kviser i voksen alder! Er jo rett og slett pinlig...
Hyggelig er det heller ikke... bruker heller ALDRI sminke på huden, som pudder, foundation osv osv.. noen ganger glo` minerals sin camuflage... og når jeg skal på fest eller no, glo sitt honey light pudder... for å dekke over noe. Men aldri på hverdager, da jeg tenker det bare blir værre for huden!

Jeg har kjøpt en renseserie på apoteket...efaclar heter den tror jeg...hvit med noe blått på, kan korrekt navn etterpå om det er interessant. Veldig god serie...første som jeg har følt funker, og jeg har prøvd MYE!

ORIGINAL: jannicke T

Da får jeg vel ta en tlf dit og høre... få noe som virker. For man skal jo ikke ha sååå mye kviser i voksen alder! Er jo rett og slett pinlig...
Hyggelig er det heller ikke... bruker heller ALDRI sminke på huden, som pudder, foundation osv osv.. noen ganger glo` minerals sin camuflage... og når jeg skal på fest eller no, glo sitt honey light pudder... for å dekke over noe. Men aldri på hverdager, da jeg tenker det bare blir værre for huden!

Har akkurat samme problemet selv. Har du prøvd Skinoren? Den funket her første gangen, men ikke andre gangen........[&:]
Men det var en artikkel i Hjemmet om dette problemet, og det er en sykdom som er stressrelatert, men jeg har jo klart og rote vekk dette bladet. Men det skal være en type medisin som fjerner det.

Er 33 år selv og sliter med det samme som deg, legen sier det er hormoner som gjør det og da jeg ba om å få noe som hjelper så fikk jeg ikke noe for det kunne jo hende jeg ble gravid siden jeg er jente. Er fosterskadelig de tablettene jeg kunne fått derfor fikk jeg de ikke til tross for at jeg ikke hadde planer om å bli gravid. Har selv hatt kviser siden midten av tenårene og har prøvd det meste men er jo ingenting som hjelper, gjett om jeg er lei. [&o]

Hos meg er det hormonellt og følger syklusen min.
Eneste en 6 mndkur med sterke tabeletter kan hjelpe, men de får jeg ikke pga fare for svangerskap.
Får de etter sterilisering som jeg er satt opp på, men blir ikke å begynne før tidligst til høsten pga burde ikke være i sol heller under kuren.

prøv me sinksalve d funker på meg... du har d på natten så tørker d ut kvisene i løpet av natten... så er di vekke o løped av neste dag...

Back
Topp