Pokemon Go

Pokestop-runde kan nok være lurt. Merker at det minker på ballene ja så jeg skal prøve å få til det snart. Ta med meg eldstemann bort på gymmen her så kan ha ta den og stoppet, når begge fra samme sted, og kanskje sloss den ut og sette inn vår. Mens jeg handler i morgen eller noe sånn. Da blir han glad.
Liker de ulike taktikkene her. Du får eldstemann til å gymmen for deg, jeg sender ut mannen med mobilen så han kan legge inn Pokemon for meg på de to gymmene i gata.

Himmelrike?
39a4b4eb6260a689d5b74e91aed38e97.jpg

Mister streaken på dag 6, kjedelig. [emoji17]

Liker de ulike taktikkene her. Du får eldstemann til å gymmen for deg, jeg sender ut mannen med mobilen så han kan legge inn Pokemon for meg på de to gymmene i gata.
Mannen min spiller ikke. Men ungene mine liker det.

Dog ble jeg stående sammen med ham mens han tok den før vi handlet. Jeg var også så grei med ham at jeg kjørte et par omveier etter å ha levert søstra i bhg aå han fikk sette inn i de to røde gymmene han så fra bhg

Så nå har vi fire pokemon i gym. For den ene vi satte inn for gøy lørdag morgen jeg og seksåringen... Står der enda

Mannen min spiller ikke. Men ungene mine liker det.

Dog ble jeg stående sammen med ham mens han tok den før vi handlet. Jeg var også så grei med ham at jeg kjørte et par omveier etter å ha levert søstra i bhg aå han fikk sette inn i de to røde gymmene han så fra bhg

Så nå har vi fire pokemon i gym. For den ene vi satte inn for gøy lørdag morgen jeg og seksåringen... Står der enda
Godt å ha noen interesser man deler med barna. Jeg gleder meg til gutten min blir så stor at han kan spille!

Ja, er en 300 meter oppe i veien her, men ikke i samme farge.

Er et stop 100 meter borti veien her og, men gidder da ikke stå der hele dagen heller...

Før fikk man jo så mye på pokestop, er visst slutt på det?
Jeg har alt for mange baller.. 130 vanlige. Sliter med å bruke dem opp [emoji28]

Her er det jo reelt et stop jeg kan gå til. En km. Der er også en gym så nå som jeg kan spinne den også er det to.

Så pleier jeg kjøre en omvei når jeg har levert o bhg og ta et stop til. Et par dager nå utvidet til en ekstra omvei oppi et boligområde for å få tatt gymmen på kirka, enden av en blindvei og ut samme vei (ser at folk seeeer litt på meg...)

Kjører jeg lenger kan jeg finne en håndfull stopp og nå som jeg et i permisjon gjør jeg det ca ukentlig men det er ikke så lett når jeg jobber.

Ball-manko merkes etter en stund med lite spill. Må definitivt på stopp-runde

Her er det jo reelt et stop jeg kan gå til. En km. Der er også en gym så nå som jeg kan spinne den også er det to.

Så pleier jeg kjøre en omvei når jeg har levert o bhg og ta et stop til. Et par dager nå utvidet til en ekstra omvei oppi et boligområde for å få tatt gymmen på kirka, enden av en blindvei og ut samme vei (ser at folk seeeer litt på meg...)

Kjører jeg lenger kan jeg finne en håndfull stopp og nå som jeg et i permisjon gjør jeg det ca ukentlig men det er ikke så lett når jeg jobber.

Ball-manko merkes etter en stund med lite spill. Må definitivt på stopp-runde
Fra høsten av får jeg pokestop på vei til jobb, og et stopp på andre siden av bygget på andre siden av veien for jobben [emoji23]

Back
Topp