Pokemon Go

Jeg får håpe den andre varer til ny dag ja, for her er de nye greiene og forklaringe på at jeg fikk 48 av nr to var at jeg hadde fått 2 av den første:

Niantic has silently changed PokéCoin mechanics. You now get 1 Coin for every 10 Minutes your Pokémon defend, however, the new Daily limit is 50 Poké Coins. There is indication that Gym Badges also influence Coin rewards, possibly circumventing the 50 Coin daily limit.

Ah ok.. da må vi vell vente litt her i norge.. er jo ikke stort nok [emoji6]

Vil tippe det blir i hovedstaden i første omgang da. Håper det blir arrangert raids jevnt over da, for det er jammen urettferdig om ikke alle som spiller passe jevnt skal ha sjangs til være med.

Jeg får håpe den andre varer til ny dag ja, for her er de nye greiene og forklaringe på at jeg fikk 48 av nr to var at jeg hadde fått 2 av den første:

Niantic has silently changed PokéCoin mechanics. You now get 1 Coin for every 10 Minutes your Pokémon defend, however, the new Daily limit is 50 Poké Coins. There is indication that Gym Badges also influence Coin rewards, possibly circumventing the 50 Coin daily limit.

Oi, var IkKE det jeg leste tidligere, der stod det en coin per time og grense på 10 om dagen. Husker ikke hvor mange coins jeg hadde fra før da. Skal følge med nå. Litt frustrerende at man ikke kan hente ut kontinuerlig hvis man bor på er sted hvor det er færre spillere og gymmen står lengre. Da kan pokemonen stå i dagesvis, selv som den svakeste på en gym. Og om det er tilfelle får man altså bare 50 coins selv om den står i evigheter. Og ingenting før den ryker. Og om ingen tar gymmen, blir ikle pokemonen stående da? Forstod dey slik at den ikke kommer hjem før den taper en kamp OG har motivasjon på null?

Edit: ser det er kommet en oppdatering siden jeg leste for bare noen timer siden, ja. Jeg skal lese nå.

Last edited:
Joda, de kommer tilbake npr motivasjonener null uten kamp såvidt jeg forsto

Men finnes det virkelig gymmer ingen vil ta? Her har heller problemet vært at de var blå level 10 alle sammen, og skitet noen farge etter en gruppe som samarbeidet gikk det gå timer før den var blå igjen

Men finnes det virkelig gymmer ingen vil ta? Her har heller problemet vært at de var blå level 10 alle sammen, og skitet noen farge etter en gruppe som samarbeidet gikk det gå timer før den var blå igjen

Finnes noen avsidesliggende der jeg bor, som stod leenge selv før blissey kom med i spillet. Ble slik fordi alle i området tydeligvis var samme farge, og det var bestandig plass til å bare sette inn en pokemon uten å trene når jeg kjørte innom der. En sjelden gang var gymmene tatt over av et annet lag. Men som regel stod de i flere dager selv uten å være mer enn level 5-6.

Har dere fått sånn?
0028b202678c94cfdc298529245920ba.png

Mulig for flere og flere ser det ut til.

Skjermdump av skjermdump, ikke faktisk sett den opprinnelige teksten selv

1340bc784f3c135c9295939fd82979e8.jpg

Mulig for flere og flere ser det ut til.

Skjermdump av skjermdump, ikke faktisk sett den opprinnelige teksten selv

1340bc784f3c135c9295939fd82979e8.jpg
Oj, stilig. Ser man finner de postene på Twitter; håper det stemmer :) får se om vi ikke kommer over noe i dag når vi er ute i oslo da [emoji14]

Lurer veldig på hvor stor den raid-radiusen er!

Back
Topp