Pokemon Go

Det med raid er jeg spent på da, siden det stod det kom til å skje på utvalgte gym? Altså ikke på alle? Så kanskje ingen der jeg bor? Men er også spent på om det har poppet opp flere gymmer hjemme. Må bare huske nå at man kan spille på gym også, det har jeg glemt noen ganger nå.

Joa, det kunne jo fungert. Men ved å sette krav om en time, så blir det jo en slags karantene? ;)

Bare en veldig kjedelig en, siden man ikke får mynt når man setter inn. Ergo om man slår hverandre ut hele tiden så får jo ingen noe som helst :p

Så sykt praktisk!

Inne på pokemon-"avdelingen" på spillet har det kommet en søkebar, så om man søker på evolve så kommer opp alle pokemon som har nok candy til å utvikles! [emoji7]

Last edited:
Og man kan søke på type, og kombinert type om man skriver f.eks. Grass, poison. Med komma mellom :) eller navn på pokemon, raser osv.

Jeg hadde tre i gym på et tidspunkt i dag. En fikk jeg igjen etter et par timer, to penger. En ble der over ti timer og jeg fikk medalje for det samt over 40 penger???

Og den første jeg satte inn står der enda.

Jeg hadde tre i gym på et tidspunkt i dag. En fikk jeg igjen etter et par timer, to penger. En ble der over ti timer og jeg fikk medalje for det samt over 40 penger???

Og den første jeg satte inn står der enda.

Oi, noen form for bonusda kanskje?

Jeg er spent på det systemet der, siden det er en grense på 100 coins i døgnet, i følge nettsiden jeg har lest på. Så om mange pokemon blir slått ut samme dag kan man potensielt miste mye.

Jeg er spent på det systemet der, siden det er en grense på 100 coins i døgnet, i følge nettsiden jeg har lest på. Så om mange pokemon blir slått ut samme dag kan man potensielt miste mye.
Spent på den siste som har stått i 14 timer nå.

Får håpe den står til over midnatt i tilfelle det er masse bonus så du får over 100 coins :p

Har en vaporeon som har sttt i snart 12 timer nå. Ser gymmen herfra, den har fått bær av noen andre flere ganger.

Men i tillegg til at hjertet, altså motivasjonen, synker, så synler cp mens den står der. [emoji55]

Får håpe den står til over midnatt i tilfelle det er masse bonus så du får over 100 coins [emoji14]

Har en vaporeon som har sttt i snart 12 timer nå. Ser gymmen herfra, den har fått bær av noen andre flere ganger.

Men i tillegg til at hjertet, altså motivasjonen, synker, så synler cp mens den står der. [emoji55]

Du får advarsel når den holder på å falle ut. Fikk i hvert fall det før Dragonite røk. Har lagt igjen en Espeon på en annen gym så håper den blir stående.

Trodde hjertet var symbol på CP-en. Lettere og lettere for hver runde. Ellers hadde det jo vært helt umulig å ta over en gym!

cp synker når motivasjonen synker, men de HAR rett cp når den kommer tilbake, bare at det skal være mulig å slå ut sterke pokemons så ikke de samme står der for alltid

cp synker når motivasjonen synker, men de HAR rett cp når den kommer tilbake, bare at det skal være mulig å slå ut sterke pokemons så ikke de samme står der for alltid

På min egen pokemon ser jeg at cp har sunket selv om hjertet var fullt. Så var vi borte en stund, og da vi kom tilbake var cp oppe igjen,

Min pokemon var svakest da jeg satte den inn, men en annen pokemon som står der nå er nesten fri for motivasjon, og har gått fra nesten 3000 til like over 1000 i cp (blissey).

Du får advarsel når den holder på å falle ut. Fikk i hvert fall det før Dragonite røk. Har lagt igjen en Espeon på en annen gym så håper den blir stående.

Trodde hjertet var symbol på CP-en. Lettere og lettere for hver runde. Ellers hadde det jo vært helt umulig å ta over en gym!

Njæ, ser ut som cp og hjertet synker litt uavhengig, uten at jeg da kan forklare hvorfor cp steg på min igjen. Men den hadde synkende cp og fullt hjerte, og senere hadde cp økt igjen.

Nå var den kommet hjem etter 10 timer. :p er bare to pokemon igjen på gymmen. Tenker jeg ser det an og kanskje går og sloss litt om en stund [emoji12]

Back
Topp