Pokemon Go

Ny lasteskjerm!
fed7d5b965fbffc791e51c666f87bb16.jpg

Karl Johan var jo gøy for en stakkar pokesulten nordlending. [emoji28] fanget ikke så mye, men var fri for både blå og sorte pokeballer pg razz berries, så fint å få tatt en del stopp [emoji4]

Karl Johan var jo gøy for en stakkar pokesulten nordlending. [emoji28] fanget ikke så mye, men var fri for både blå og sorte pokeballer pg razz berries, så fint å få tatt en del stopp [emoji4]
Frognerparken anbefales på det sterkeste! Masse Pokémon! Om du ønsker å fylle opp lagrene anbefales buss/trikk i rushtiden

Frognerparken anbefales på det sterkeste! Masse Pokémon! Om du ønsker å fylle opp lagrene anbefales buss/trikk i rushtiden

Hehe, den ruta jeg tok var ikke så mye action på da. Og i byen prioriterte jeg å ta stopp, fordi det var jo de samme pokemonene vi har vasset i i en uke nå. Skal ikke eventet være over nå?

Så moro! Jeg slenger meg gjerne med en dag!:) Bor en times tid utenfor Oslo[emoji1]

Synd du ikke blir med i morgen da. Blir nok bare denne gangen for meg, på søndag drar vi til neste stopp, hyttetur. :)

Åh så dumt:( hmmm
Jeg må nesten se hva jeg rekker. Hvor lenge blir dere holdene på i morgen da tror dere?:)
Usikker på hvor lenge vi holder på. Du kan jo sende en melding når du har mulighet til å komme så ser vi om vi fremdeles er der? Jeg bor like ved parken så blir gjerne med flere ganger :)

Misunnelig på dere som har sånne innholdsrike Steder

Back
Topp