Ny lasteskjerm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frognerparken anbefales på det sterkeste! Masse Pokémon! Om du ønsker å fylle opp lagrene anbefales buss/trikk i rushtidenKarl Johan var jo gøy for en stakkar pokesulten nordlending. [emoji28] fanget ikke så mye, men var fri for både blå og sorte pokeballer pg razz berries, så fint å få tatt en del stopp [emoji4]
Lyst til å ta en tur i Frognerparken i morgen?Frognerparken anbefales på det sterkeste! Masse Pokémon! Om du ønsker å fylle opp lagrene anbefales buss/trikk i rushtiden
Ja! Møtes ved Hovedporten? Ledig hele dagen så bare å komme med et tidspunkt.Lyst til å ta en tur i Frognerparken i morgen?![]()
Lyst til å ta en tur i Frognerparken i morgen?![]()
Ja! Møtes ved Hovedporten? Ledig hele dagen så bare å komme med et tidspunkt.
Frognerparken anbefales på det sterkeste! Masse Pokémon! Om du ønsker å fylle opp lagrene anbefales buss/trikk i rushtiden
JippiiiiiiJa! Møtes ved Hovedporten? Ledig hele dagen så bare å komme med et tidspunkt.
Selvsagt får du være med ogsåKanskje jeg kunne fått til å komme, jeg også [emoji15][emoji2] hvis jeg får loov? [emoji28]
JippiiiiiiKan vi ikke si ca. 11?
Selvsagt får du være med også![]()
Gleder meg til å møte dere begge!Kanskje jeg kunne fått til å komme, jeg også [emoji15][emoji2] hvis jeg får loov? [emoji28]
JippiiiiiiKan vi ikke si ca. 11?
Selvsagt får du være med også![]()
Gleder meg til å møte dere begge!
Æsj.Gøy! Skal prøve å komme meg dit til kl 11 da [emoji39]
Æsj.
Hadde jeg ikke vært på jobb hadde jeg også kommet
Det hadde vært utrolig gøy, men har en del jeg må bli ferdig med før ferien og derfor ikke tid.Hadde vært gøy!
Hadde jeg ikke bodd en dagsreise unna...Æsj.
Hadde jeg ikke vært på jobb hadde jeg også kommet
Det hadde vært utrolig gøy, men har en del jeg må bli ferdig med før ferien og derfor ikke tid.
Ellers så hadde jeg avspaserer fra kl 1030 og tatt banen til Majorstua
Gøy! Skal prøve å komme meg dit til kl 11 da [emoji39]
Så moro! Jeg slenger meg gjerne med en dag!Bor en times tid utenfor Oslo[emoji1]
Synd du ikke blir med i morgen da. Blir nok bare denne gangen for meg, på søndag drar vi til neste stopp, hyttetur.![]()
Usikker på hvor lenge vi holder på. Du kan jo sende en melding når du har mulighet til å komme så ser vi om vi fremdeles er der? Jeg bor like ved parken så blir gjerne med flere gangerÅh så dumthmmm
Jeg må nesten se hva jeg rekker. Hvor lenge blir dere holdene på i morgen da tror dere?![]()