Boblefrua
Forumet er livet
Og de er kjekke, når man trenger så veldig mye XPBlir jo noen poeng ekstra også.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og de er kjekke, når man trenger så veldig mye XPBlir jo noen poeng ekstra også.![]()

Og de er kjekke, når man trenger så veldig mye XP![]()
Noen som har fått en Shiny Magikarp?
Der er jeg også. Går tregt nå jaBlir ikke en level up om dagen nå nei. Er oppe på 26 nå da![]()
Ikke så vanlig, tror jeg! Aldri sett den selv, og ikke sett noen andre legge den ut heller![]()
Han er over alt her hele tiden![]()
Noen som påstår om du setter på insens i område uten noe som helst (eks på fjellet) så får du bare sjeldne eller hvertfall mange sjeldne pokemon.
For meg stemmer det ikke...
Det stemmer ikke for meg ihvertfall. Var hos pappa i helga og der er det nesten ingenting av pokemon så jeg tok på en insense i håp om å få fanget noe og fikk kun 2 stk på 30 min. Og ingen av de var noen gode pokemon. Veldig kjedelig.
Så dere har ikke lagt ut fordi den er kjedelig da?satser på at jeg får en til ferien i så fall
![]()
Huff hadde nest her ifjor ikke lenge detter det ble lansert oppi her så fikk jo en haug av mr mime, mener jeg bare har 1 nå da, de er jo ikke så bra hellerJeg også har en sånn eller to
![]()
Er det håp å fortsatt få den ?Jeg har ikke fått den enda![]()
Ikke sett eller fanget. Men finnes visst ti typer av den?