Såå urettferdig!! Haha hvor i alle dager er den snorlaxen?? Har spilt i over et år nå å aldri sett snurten av en!!
Heller ikke jeg, syns jeg kunne fått en i et 10k-egg. I stedet har jeg fått flere stantler og scyther og sånt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå urettferdig!! Haha hvor i alle dager er den snorlaxen?? Har spilt i over et år nå å aldri sett snurten av en!!
AbsoluttÅjj så heldige dere er[emoji1][emoji1] Ja det vil jeg si er en fin dag[emoji1]
Den var i Sandefjord i går, sist jeg så en var i Berlin. Virker nesten som spiller bare popper han når du er langt fra der du vanligvis spiller?Såå urettferdig!! Haha hvor i alle dager er den snorlaxen?? Har spilt i over et år nå å aldri sett snurten av en!!
Oh.. kunne du delt med meg?Har godt over 100 candy til den å får ikke powret den mer opp før jeg levlerså sånnsett alt vel. Kunne jo derfor egentlig utviklet en dragonair å fått en til, men har bare dårlige dragonairer sååå dropper det til jeg eventuelt finner en bedre
Min første fant jeg pga en flokk unger. Såg den var på nearby, men umulig å vite hvor og ukjent sted. Prøvde å gå en rettning, så en annen, men neida.Såå urettferdig!! Haha hvor i alle dager er den snorlaxen?? Har spilt i over et år nå å aldri sett snurten av en!!
Åh? Noe stort? [emoji851]
![]()
Mannen ble helt vill når denne dukket oppi tillegg fikk vi hver vår sånn
![]()
Fin dag
Min første fant jeg pga en flokk unger. Såg den var på nearby, men umulig å vite hvor og ukjent sted. Prøvde å gå en rettning, så en annen, men neida.
Samtid så er det sikkert femti unger som løper og sykler hver sine rettninger (uten å se seg for så kunne gått gale). Plutselig hører jeg ene ungen etter den andre roper at noen fant den. Så jeg, en til voksen og resten av ungene løper etter [emoji23][emoji23][emoji23]
Slik pleier vi å gjøre det og[emoji6]Endelig fått en totidile! Åtteåringen snappet den opp for meg da vi sirklet rundt i sentrum for å ta noen stop før vi dro hjem.greit samarbeid at jeg kjører og hun spiller [emoji23]
![]()
Noen som påstår om du setter på insens i område uten noe som helst (eks på fjellet) så får du bare sjeldne eller hvertfall mange sjeldne pokemon.
For meg stemmer det ikke...
Er veldig tilfeldig hvertfall... kjipt når en kompis får dratini e.l. og jeg får pigdey [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Haha, nei det er nå bare tull. Hender jeg har fått noe litt kult, men det går mest i det samme gamle, ja.
Er veldig tilfeldig hvertfall... kjipt når en kompis får dratini e.l. og jeg får pigdey [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Ahh.. den er kjip...Så en gang omrisset av en vill dratini, men jeg satt på med bil da, og det var ute i "ødemarka", så den så jeg jo aldri snurten til. Ellers har jeg aldri sett verken den eller charizard eller de andre. Finner jo knapt dratini også så får jo neppe utviklet dragonairen min...
Ahh.. den er kjip...
Tidligere visste jeg om et frequent spawnpoint med dratini, så gikk ofte innom dit. Men de siste par mnd kommer det aldri...
Bor du på innlandet? For dratini er ofte å finne ved vann [emoji4]
Ja da bør den jo dukke opp!!! [emoji4]Lofoten, så her er kyst overalt [emoji16]
Jeg kjører og når ikke noe stopp uten å kjøre av hovedveien. Men tanke på kø er det ikke aktuelt. Derimot kan jeg muligens kjøre noen km i ganske sakte fart...Her hjalp det på antall stopp å komme seg tilbake på jobb - er ved togstasjonen og en del på veien fra toget til jobben. Men ble mindre klekking..