Det står ? på hva denne kan utvikle seg til.
Noen som vet hva det er?
Den kan bli to forskjellig Inntil videre er det helt random hva den evolver seg til[emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står ? på hva denne kan utvikle seg til.
Noen som vet hva det er?
Tusen takkDen kan bli to forskjellig Inntil videre er det helt random hva den evolver seg til[emoji106]
Vis vedlegget 239044
Jeg fikk denne i dag!
89%. Jeg er storfornøyd! Fikk den på ExRaid.Se der du![emoji1][emoji106] Kult! Bra IV?
89%. Jeg er storfornøyd! Fikk den på ExRaid.
Endte opp på 2 raid og fanget begge [emoji4]
En er bedre ingen! Fremdeles snurt over at jeg ikke fikk Raikou. Groudon blir her til 15. januar så du har tid i julen hvis du vil ha noen flereHerlig[emoji1] Jeg har fortsatt bare en. Men håper på å få tatt flere. Noen som vet når den blir borte?
En er bedre ingen! Fremdeles snurt over at jeg ikke fikk Raikou. Groudon blir her til 15. januar så du har tid i julen hvis du vil ha noen flere
Skal ikke disse legendariske egentlig være ganske vanskelig å fange når man først har beseiret gymmen?
Jeg har fanger alle de 5 siste raidene jeg har vært på...
De mistet jeg også mange av..Heldig du da! Jeg mister egentlig ganske ofte. Når fuglene var så mistet jeg halvparten av de jeg prøvde meg på[emoji55]
De mistet jeg også mange av..
Er også i en situasjon at det er utrolig sjeldent jeg kommer meg på raid.
Var så lykkelig når jeg måtte ned i Oslo sentrum i dag og så det var 2 raid i nærheten når jeg var ferdig med det jeg skulle
Føler det bare er de samme her ute... kanskje jeg skal prøve det igjen [emoji848]
Etter de nye kom syn jeg at jeg stadig finner noen jeg ikke harFøler det bare er de samme her ute... kanskje jeg skal prøve det igjen [emoji848]
Så gøyEtter de nye kom syn jeg at jeg stadig finner noen jeg ikke har