Pokemon go halloween event

Dumt det skal begynne å regne, og regne hele denne tiden dette varer. Og jeg måtte til legen med mellomste i morges så mannen går morgentur med yngste.

Candy for hver 250 meter motiverer meg jo til å gå "bare litt til" tenker jeg....
Ja gjør jo at man går gjerne en del mer, men synd med regn da, det passet veldig dårlig :o

Joda, litt nå og da :) er mest bekkenet som hindrer meg. Men pokemontråden vår ble flyttet over på et underforum, og da døde den nesten ut. :(
Burde blitt flyttet tilbake på generelt, går selv nesten aldri i underforum :(

Kult :D :D :D Jeg har squirtle som buddy, mangler 77 poeng for å evolvere wartortle :p
Ser nå at jeg fikk 6 poeng for å fange en Ghastly! :D :D

Det blir en artig helg, tenker jeg.

Kult :D :D :D Jeg har squirtle som buddy, mangler 77 poeng for å evolvere wartortle :p
Ser nå at jeg fikk 6 poeng for å fange en Ghastly! :D :D

Det blir en artig helg, tenker jeg.
Bare å gå og gå og gå da ;)
Mangler mye mindre candy på din buddy enn min da :)

Åh, det forklarer det. Skjønte ingenting når jeg var ute å gikk i sted. Men veldig greit å få candy per 2,5 km på magikarp. Møtte på veldig mange gastly og cubone i dag. Dukket opp 10 cubone og enda flere Gastly på en 7 km tur. Men ikke så mange andre pokemon.

Åh, det forklarer det. Skjønte ingenting når jeg var ute å gikk i sted. Men veldig greit å få candy per 2,5 km på magikarp. Møtte på veldig mange gastly og cubone i dag. Dukket opp 10 cubone og enda flere Gastly på en 7 km tur. Men ikke så mange andre pokemon.
Jeg syns det er helt genialt med mange gastly, har spart lenge før å få gengar, og nesten hjemme dukker denne opp :D
1477477041756.jpg

Hei og hopp så moro :-D

Vi måtte gå til skolen i dag, storebror i fyr og flamme pga dette :-D

Dukket opp både gengar og cubone i nearbyen, men han hadde ikke baller nesten...

Jeg har tatt en runde i dag og samlet baller til oss, og en liten runde i nabolaget resulterte i gengar og cubone til den store gullmedalje ;-)

Jeg har transferet masse av storebror sine pidgey og sånn, for å få dobbelt candy. Men noe skal han få gjøre selv og ;-)

Byttet til magikarp som buddy, og mangler nå "bare" 155 candy :-P

Ja, er ikke så mange Gastlyer her til vanlig. Men i dag fikk jeg nok til å evolve den først til Haunter også til Gengar. Veldig fornøyd med det!
Det skjønner jeg godt :)
Syns det er ekstra godt å evolve pokemon jeg har jobbet hardt med ;)

Bare å gå og gå og gå da ;)
Mangler mye mindre candy på din buddy enn min da :)
Ja, får gå endel. Og la merke til at det dukker opp pokemons imens man kjører bil! (Jeg satt på :p) Har fanget mange ghastly, cubone og en marowak (?) nå :)

Visste ikke at cubone var en av "Halloween-pokemonene", men tydeligvis! :) Har dessverre vært endel bugs idag, og tull med nettverket.. Så har sett mange jeg har gått glipp av, fordi de kun har vist seg som hvitt lys man ikke kan fange :o !

Lykke til med jakt da :p

Joda, litt nå og da :) er mest bekkenet som hindrer meg. Men pokemontråden vår ble flyttet over på et underforum, og da døde den nesten ut. :(
Aha.. Ja jeg fant den aldri igjen så trodde det var helt over. Dumt den ble flytta!

Jeg har desverre som vanlig tomt for baller, men har samlet masse candy på min magicarp buddy

I dag ringte jeg samboeren og sa at jeg gikk å hentet i barnehagen, og etter middag gikk jeg bort på butikken. Han syntes jeg var snill, og sa han godt kunne hente, og kjøre på butikken siden det er drittvær og det er han som har bilen. Lite viste han at jeg ville gå så jeg fikk candy til magikarp :p så nå mangler jeg 66 før jeg kan evolve den :)

Plutselig har jeg nok cubone-candy til å utvikle, og er hallveis til en gengar. Gøy at detskjedde noe spesielt i spillet og det var noe "nytt" igjen :)

Plutselig har jeg nok cubone-candy til å utvikle, og er hallveis til en gengar. Gøy at detskjedde noe spesielt i spillet og det var noe "nytt" igjen :)
Her vrimler det av både cubone og utviklingen, og gengar dukket opp i nabolaget i formiddag.

Meowt er det også en del av nå

Back
Topp