Pokemon go halloween event

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Mulig vi må ut og gå litt mer ja :-D
Man skal få dobbelt så mye candy når man fanger eller sender avgårde til professoren samt 4 ganger så mange med buddyen når man går, jeg går med magicarp og har under 200 candy så trenger fortsatt mange så her blir det en del gåing ;)

Man skal få dobbelt så mye candy når man fanger eller sender avgårde til professoren samt 4 ganger så mange med buddyen når man går, jeg går med magicarp og har under 200 candy så trenger fortsatt mange så her blir det en del gåing ;)
Kanskje jeg også burde byttet til magikarp da ja ;-)
Jeg mangler 163 candy jeg, så burde nok bytte ja...

Kanskje jeg også burde byttet til magikarp da ja ;-)
Jeg mangler 163 candy jeg, så burde nok bytte ja...
Kan være lurt å gjøre nå da, bare gå det du mangler for candy på den du har :)
Jeg har 156 så har en del til 400 :o men har gode muligheter til å få en del mer candy nå :D

Jeg går også med maficarp og har tenkt å gå langt.

Bare så sykt irriterende at jeg pga litt kluss har brukt opp 96% av datakvoten på mobilen for oktober

(kluss betyr at jeg slo av WiFi når jeg gikk tur for å spare batteri, og glemte å slå det på når jeg kom hjem. Mer enn en dag...)

Måtte prøve å se :D

Vedlegg

• 1477463024183.jpg
    1477463024183.jpg
    38,7 KB · Visninger: 43
  • 1477463033054.jpg
    1477463033054.jpg
    36,2 KB · Visninger: 44
Oi, gøy! Må prøve å se om bekkenet er snillt mot meg i helga da :)

Får håpe været holder seg, så blir det ut ja :)

Dumt det skal begynne å regne, og regne hele denne tiden dette varer. Og jeg måtte til legen med mellomste i morges så mannen går morgentur med yngste.

Candy for hver 250 meter motiverer meg jo til å gå "bare litt til" tenker jeg....

Så folk spiller ennå altså? :) selv har det blitt mindre og mindre, men 6 åringene er like gira ennå:p

Vel vi skal ikke gå halloween runde i år :(

Det gjør vi aldri, men denne pokemon go-greia varer fra i dag og til og med 1. November, får ekstra candy for alt man går og alle man fanger og klekker :)

Så folk spiller ennå altså? :) selv har det blitt mindre og mindre, men 6 åringene er like gira ennå:p

Joda, litt nå og da :) er mest bekkenet som hindrer meg. Men pokemontråden vår ble flyttet over på et underforum, og da døde den nesten ut. :(

Jeg spiller når jeg går trilletur. Et par ganger om dagen

Sykt mye pokemon om dagen! :)

Back
Topp