Pokémon go

Hvert femte minutt, det samme gjelder "pokestopen" i gymmen

Oi, trodde det var en gang per dag jeg. Da kan jeg jo samle massevis av baller jo! :D
Fant ikke pokestop i gymmen, det må jeg lete etter i kveld :)

Oi, trodde det var en gang per dag jeg. Da kan jeg jo samle massevis av baller jo! :D
Fant ikke pokestop i gymmen, det må jeg lete etter i kveld :)
Når du går inn i gymmen er det en slik runding på høyre side, den nederste av de tegnene som er der dersom det er to.
Trykk på den og du kommer til snurren

Heldig! Her har vi flyttet og må plutselig gå langt (vel, ti minutter) for å komme til nærmeste stopp. Før hadde vi et rett over gata.

Før vi flyttet hit så bodde vi så øde at på en halvtimes tur så fant vi hele 1 pokémon ^^
En får fin mosjon av å lete etter pokémon og stopp da :) Kjekt med litt motivasjon :)

Heldig! Her har vi flyttet og må plutselig gå langt (vel, ti minutter) for å komme til nærmeste stopp. Før hadde vi et rett over gata.
Er ikke så mange stopp her jeg bor heller.
Har et stopp og en gym rett utenfor kontoret da, kjøpte en slik Go-Tach for å samle baller mens jeg er på jobb slik at jeg har når jeg kommer hjem :oops:

Man trykker på et pokestop, drar fingeren over rundingen slik at den snurrer og får baller.
Man trykker på en gym, trykker på stop-symbolet nede til høyre, drar fingeren over rundingen slik at den snurrer og får baller.
Man får venner og får baller i gaver
Takker for info! :thumleft
Trodde man måtte kjøpe alle ballene selv..:wacky:

Hva skjer med den pokemon du prøver å forsvare en gym med om den besvimer? Vil du få den tilbake eller mister du den?

Hva skjer med den pokemon du prøver å forsvare en gym med om den besvimer? Vil du få den tilbake eller mister du den?

Du vil aldri miste en pokémon med mindre du sender den vekk. Du må ha potions og revives for å vekke de opp igjen. Disse får du vanligst ved å snurre på pokestops og gymmer.

Back
Topp