Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Level 7 med en ponyta på 279 cp blir ikke mye jakt om dagen siden barna har ferieHvilken level er dere? Hvor høy CP har den beste pokemonen og hvem er det?
Jeg er level 17.
Min beste pokemon nå er Magneton med 704 i CP.
Level 7 med en ponyta på 279 cp blir ikke mye jakt om dagen siden barna har ferie
Hvilken level er dere? Hvor høy CP har den beste pokemonen og hvem er det?
Jeg er level 17.
Min beste pokemon nå er Magneton med 704 i CP.
Hvordan får man flere pokeballer?
Haha jeg er valpepasser på dagtid for en liten tass, og har to pokestops på en fin lufterunde for han. Der bruker det å være en par pokemons omkring. Og i kveld skal vi på Lerkendal på fotballkamp mellom Rosenborg og Apoel, kanskje vi finner noen i områdetHalleluja jeg fikk en pikachu møtte også en balbasur, men den var snar med å stikke av! Får vel finne et ærend jeg "må" i butikken i morgen kveld også
Level 13 med Vaporeon på cp 767 her Venter med å evolve til jeg har en håndfull, da skal jeg sette på lucky egg og håve inn xp!
Level 13 med Vaporeon på cp 767 her Venter med å evolve til jeg har en håndfull, da skal jeg sette på lucky egg og håve inn xp!
Det er så dødt her ute vi bor. Får kanskje 2-3 om dagen. Så da er det gøy og ta bilen og kjøre til fastlandet å jakteHaha jeg er valpepasser på dagtid for en liten tass, og har to pokestops på en fin lufterunde for han. Der bruker det å være en par pokemons omkring. Og i kveld skal vi på Lerkendal på fotballkamp mellom Rosenborg og Apoel, kanskje vi finner noen i området
Det er så dødt her ute vi bor. Får kanskje 2-3 om dagen. Så da er det gøy og ta bilen og kjøre til fastlandet å jakte