Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiller jeg! Haha er litt moro, blir sikkert mye trilling med vogna i september
Vis vedlegget 188185
Fås kjøpt på barnevognhuset rudo
Ikke glem å se litt på babyen i vogna også da
Vis vedlegget 188185
Fås kjøpt på barnevognhuset rudo
Den er jo fin til annet enn pokemon Go å daHaha, perfekt. Skal ønske meg en slik
Vi prøvde med et vennepar i dag, gikk en runde i nabolaget og fanget mange raringer møtte veldig mange andre som var ute også på jakt. Blir vel tur i Trondheim sentrum en dag da for gubben er spinnvill :-D i
Kan noen gi en kort oppsummering av hvordan spillet egentlig funker? Jeg spiller, har laget en karakter som jeg vandrer rundt omkring med, og har fanget noen få Pokémons. Men det er så mange ting jeg ikke skjønner og. Hva er alle de "stasjonene" man ser på kartet? Hva er greia med den "nearby"-tingen nederst i høyre hjørne? Er det noen måte å skru av musikken utenom å ha tlf på lydløs? Er det flere ting man kan gjøre i spillet som jeg ikke har oppdaget enda?
Har åpenbart bikka 30 når jeg ikke skjønner sånne ting intuitivt lenger
Når du går tom for pokeballer og her er 1 pokestop på mils omkrets.... enten blir det sinnssykt mye tur me bikkja i dag eller så pakker jeg kidsa inn i bilen og kjører til byn kjenner jeg kroppen rett så blir det nok byn