poff

Guuuuuuuuuud, så nyyyyyyydelige barn du har!!!!!!

Hjelpes, de er skjønne altså. De er ganske like når man ser etter, men ved første øyekast ser de vidt forskjellige ut fordi Oscar er så lys mens Anton er helt mørk. Er det du som er på det ene bildet? Du er jo strålende vakker du også![:)]

Tenk at han er tre måneder snart allerede. Det går så fort. To kjempefine gutter har du fått.[:)] Hvordan synes du livet som tobarnsmamma er? Hvordan synes storebror det er å ha fått en til å dele oppmerksomheten med?

ORIGINAL: lenemor

Hjelpes, de er skjønne altså. De er ganske like når man ser etter, men ved første øyekast ser de vidt forskjellige ut fordi Oscar er så lys mens Anton er helt mørk. Er det du som er på det ene bildet? Du er jo strålende vakker du også![:)]

ja, man tenker liksom automatisk at de er veldig ulike, men faktisk er de veldig like[:D] en mørk og en lys utgave av pappan sin synes jeg da..[:D] (pappan er mørk)
jepp det er meg vettu[;)] har vel ikke lagt ut så mye bilder av meg selv her når jeg tenker etter..[8D]

ORIGINAL: namba

Tenk at han er tre måneder snart allerede. Det går så fort. To kjempefine gutter har du fått.[:)] Hvordan synes du livet som tobarnsmamma er? Hvordan synes storebror det er å ha fått en til å dele oppmerksomheten med?

ja tiden går utrolig fort altså. å være tobarnsmor er veeeeldig kos synes jeg, men så har jeg to veldig snille gutter, så det gjør jo saken litt enklere[:D] men det er jo situasjoner som er litt mer "tiltak" nå enn når man bare hadde en da, men det er utrolig hvor fort man tilpasser seg egentlig.
Oscar er kjempestolt storebror vettu, og er bare snill med lillebror.. Jeg elsker Anton sier han hi hi[:)] 
en smule mer rampete når vi har besøk er han nok blitt da, men det er jo forståelig. er jo ikke lett å plutselig skulle dele oppmerksomheten.. spesielt gjelder dette når besteforeldre er på besøk..[;)]

Så nydelige gutter du har! Helt utrolig hvor fort de vokser!

Back
Topp