*Bobbo*
Forumet er livet
ORIGINAL: Cici03
ORIGINAL: kate
Ja alle er forskjellige ja, så absolutt.
Og alle har nedturer der vi trenger støtte og oppmuntring! Og det får alle sammen her inne.
Det er helt naturlig å ha noen tøffe tak når man gjennomgår prøverørsforsøk og hele prosessen før det, det er overhode ikke det jeg reagerer på.
Og hvis dere tror jeg reagerer KUN på dette innlegget, og er så krass mot henne kun for denne tråden, tar dere HELT feil. Ligger mye mer bak dette...
En eller annen syte tråd kommer det alltid her inne, jeg har kommet med det, andre har kommet med det. Sånn er det jo bare. Det er blant annet da det er flott å ha jentene her inne til å støtte seg til, som veit hvordan man har det....
Men når personen bak nicket skal ha oppmerksomher og medlidenhet HELE tiden, da blir det litt for drøyt. Vært ENESTE innlegg som blir postet av dette nicket handler om hvor SPESIELT vondt henne har det.
Synes hun har lite respekt for hvordan andre her inne har det! Her har vi jenter (ja blant annet meg) som har lagt bak seg MANGE år med prøving, mange forsøk...hvorfor er det annerledes med henne?
Synes den dårlige holdningen hennes smitter over på mange av de andre brukerne her inne. (ja det veit jeg mange mener her inne). Hvorfor sitte å si at man ALDRI kommer til å bli gravid når man ikke engang har begynt på forsøk enda.
Hva da med meg? Jeg må jo være helt blåst i huet som har begynt med det 4 forsøket....hjelpe meg så dum jeg må være.
Har litt å si dette med at man skal gi og ta. Ikke bare få få få.
Og det er dette denne nussy skal, hun fisker etter medlidenhet og oppmerksomhet HELE tiden fordi ingen har det sååå vondt som henne. Og sånt blir jeg provosert av.
Her er vi alle i samme båt!
Få heller Hjelp nussi, for virker som om du har en god del vranforestillinger om hva livet innebærer.
Jeg aner ikke hvem du er, eller hvordan du er som person, men har jo erfart her inne ihvertfall at du er ganske så selvsentrert. Alt kan ikke dreie seg om deg.
Jeg ønsker deg virkelig alt godt, for jeg kan love deg at jeg ikke unner deg noe vondt. Det gjør jeg som regel aldri for noen. Heller ikke deg. Kan godt henne du er en kjempe flott jente irl.
Men et sted går grensen for meg. Det må kunne gå ann å veie ordene sine litt.
Kanskje prøve å komme med noen posetive innlegg en gang iblant å...
Og jeg har lest mye av det du har skrivd, for du er en person som har interessert meg...men blir ganske så sjokka over noen av utsagna du kommer med når ikke du får svar etter fem min i en tråd.
Da er hele assistert både onde og slemme. Ja det har du skrevet rett ut med det andre nicket ditt.
Vitner det om modenhet, nei!
Og banne fordi folk ble litt oppgitt over den mensen tråden din, det kan vi holde oss for gode for her inne.
Jeg blir nesten fristet til å takke for meg her på bv når det skal være såååå forskjellsbehandling her inne.
Er overhode ikke sånn det var før...Men vi får se, jeg veit om mange her inne er enig med meg, og det er godt å vite.
Så da får jeg vel heller tåle og få litt motstand.
Bra skrevet vennen!!
Veldig godt skrevet vennen!!!