Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det er kollegaen din som dummer seg litt ut, når hun skriver sånn. Klart du skal kunne glede deg over at du snart skal få barn, det er det største som skjer i livet. Du skal da ikke måtte begrense deg selv på Facebook om du kjenner noen som strever med å få barn. Noe annet var om du la ut om det direkte til henne når dere snakker på tomannshånd, da ville jeg kanskje moderert meg en smule. Men at du skriver på facebook at du gleder deg er jo ikke ment for å såre henne, eller ramme henne på noen måte.
Det høres ut som om hun er veldig sår på dette, og når noen skriver noe om baby, fødsel osv på facebook, så er det tøft for henne uansett. Men det er IKKE du som har gjort en feil eller burde tenkt deg om... hadde jeg vært deg hadde jeg ignorert det hun skrev jeg, og tenkt at det er henne det er synd på. Håper det ordner seg for kollegaen din og hun får sin egen baby å stråle over og skryte av på Facebook :)
Synes absolutt du skal kunne glede deg og skrike det ut om du vil det. Jeg reagerer mer på de som i 9 mndr KLAGER over graviditeten og det som hører med, de burde kanskje tenke seg lit om...Sannheten skrev: