poff

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
poff 

Høres ut som om alle damene i byen din er 14 

Mrs. Careface skrev:

Tror de fleste av de jentene der ikke er så lang unna heller
Stå på ditt du reka, for jeg er sikker på at de vil gi seg når de ikke kommer noe vei med det.
Enten ignorerer du det, eller så sier du klart ifra èn gang og lar det ligge. Om de hele tiden får en reaksjon så kommer de ikke til å gi seg, for da får de jo oppmerksomheten de ønsker. Sannsynligvis vil de at D skal "snakke" til dem også.

Mrs. Careface skrev:

No shit!!!!!

Hahahaha! Kjenner til problemet.
Beste rådet jeg kan gi: Gi F***! slett venneforespørslene, avvis samtalene.
Er så mangen som har så lite som skjer i livene sine at de MÅ sladre om andre.
Du har fått han, det gjorde ikke de. end of! det blåser nok over etterhvert ;)

Mrs. Careface skrev:

Hehe tenkte det samme :P

Hadde bare oversett det jeg, vært en større person og prøvd og b are ikke bry meg

Jeg tror at ignoranse er det verktøyet du burde bruke. Ikke bry deg om hva folk sier, å tenk at det er dere to som skal være sammen..ikke dere og resten av byen:)
Da er det ganske uintressant hva andre måtte mene...Så det beste er og være hyggelig å grei og snakke med folk som at ingenting har skjedd.

Kan ikke sammenligne, men jeg opplevde det samme med eksen sin eks.
Hun var helt desperat.
Fikk venneforespørsel fra mora hennes og (!!!)

Mitt råd er å ignorere de fullstendig.
Lat som du ikke bryr deg om de.

IGNORER det - funker best :)

emoticon

enkelte kvinner klarer bare ikke motstå fristelsen til å lage drama desverre.

hvis jeg var deg, ville jeg gitt balle faen i det. Så lenge du ahr det bra i ditt forhold, koser deg med ham og er lykkelig, så kan de få styre på så mye de vil. så lenge dere to ikke påvirkes av det, kan jo det være ett fett. 
Så kan du helle le av dem, som har det så kjedelig rundt seg at de må lage drama. 
dette var jo det vi gjorde på ungdomsskolen :P
herlighet, nei vet du hva, makan til kvinnfolk :P ikke bry deg du!

Overse de totalt! Og avvis venneforespørsler.. Da har de til slutt svært lite og snakke om! Om du viser du er irritert eller lei, så blir det fort så de bare fortsetter fordi de nettopp får den reaksjonen de er ute etter! Håper de gir seg snart

Småplasser eller enkelte regioner i en by er bare slik. Ikke for å tråkke på noen tær, men du har skrevet tidligere om din tøffe fortid og noen uheldige valg du har tatt. Og mistenker at du er "stor snakkis" kanskje på grunn av det, at de vil "advare" ham på en måte? Av misunnelsesgrunner?

IsThaBeth skrev:
Jeg ønsker meg et bilde av denne kjekkasen som halve byen ville ha 

En smule overdrivelse muligens :P
Føltes bare litt sånn midt i all dramaen fra en sånn 3-4 fjortiser som har "la oss ødelgge" prosjektet på lista :P

Seemless skrev:
Småplasser eller enkelte regioner i en by er bare slik. Ikke for å tråkke på noen tær, men du har skrevet tidligere om din tøffe fortid og noen uheldige valg du har tatt. Og mistenker at du er "stor snakkis" kanskje på grunn av det, at de vil "advare" ham på en måte? Av misunnelsesgrunner?

Bare så bra jeg ikke er herfra så det er liksom ikke så mange her som er så veldig klar over akuratt det ;)

du er åpen med han om alt som har skjedd før han?  for å gjøre nåkke med ryktene kan du ikkje,men bare sørg for at han ikkje får overraskelser fra de, for det vil bare gi de mer vann på mølla.    nyt tida med han og kos deg, ikkje din feil at dåke er hodestups forelska

forresten, har du fortalt mangen om BV?     har sjøl opplevd å bli spionert på her inne, bare så du veit det.

RekeKreke skrev:

IsThaBeth skrev:
Jeg ønsker meg et bilde av denne kjekkasen som halve byen ville ha 

En smule overdrivelse muligens :P
Føltes bare litt sånn midt i all dramaen fra en sånn 3-4 fjortiser som har "la oss ødelgge" prosjektet på lista :P

Hev deg over dem, og nyt heller nyforelskelsen. 

Back
Topp