Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, her er det vanskelig å gi noen råd. Hadde det vært min sønn hadde han fått en tidsfrist og bekjed om å finne seg et annet sted å bo. Ikke for å "blir kvitt problemet" men rett og slett for å lære seg folkeskikk og å klare seg selv.Muskatt skrev:
Høres litt ut som om ingen stiller krav til han... Og da er det noen som rett og slett ikke klarer å ta ansvar selv.
hadde iallefall sluttet å gjøre rent etter ham, sluttet å vaske klær for ham ol.¤Sunshine¤ skrev:
hvorfor skal han gjøre noe , når det blir gjort for ham?
har han ikke rett på mer enn 2000 kr mnd?
Han høres nøyaktig ut som min svoger på 20år.. bare at han bor hjemme alene med min svigermor og svigerfar..larviksjenta skrev:
Han er våken hele natta, og sover på dagen.. bidrar ikke med en dritt.. har skaffa seg 2 unger som han leverer i stua til sin mor annenhver helg, og selv ser han de maks 1 time selv.
han bor også gratis, og gidder ikke motta penger fra nav for da må han takke ja til den 3 jobben han får tilbydt..
Kjefter og smeller til alle rundt seg hele tiden. alle er i mot han.. og alle er drittsekker... kaller svigermor for h*re og mye mer..
Men hva skal man gjøre?? tja, jeg hadde kastet min unge på hue og r*va ut rett og slett. De må bare lære og ta ansvar for seg selv, og bli voksen...
å lage mat, vaske osv for dem, er å gjøre de en bjørnetjeneste som jeg absolutt ikke tror er til det beste..
min svigermor kommer ikke til å kaste ut gullungen i huset, så det er kansje ikke et alternativ for din far heller??
Har ikke så mange rådene og komme med, annet enn krev at han tar ansvar for seg selv, kommer seg ut og blir sosial(ikke spille med kompiser). dette vil nok dempe noe av sinnet.
1 så virker det som han er vant til å få ting som han vilbondekone skrev:
2 kan virke som han kansje er psykisk syk og behøver hjelp
3- får han ikke emr en 2000kr i mnd? det er da utrolig litte
Hva en ska gjøre er vanskelig å si,men jeg hadde nok sluttet å vaske for ham, handlet mat til ham og etc, bare for at han ska skjønne at live består av å sitte ved en pc døgne rundt
Hva med å sette opp en ukesplan som alle følger?
Rekekreke skrev:
Kutte internetten hans?hissigproppen skrev:
Sist gang det ble gjort så klikka det for han og han lyyyyste i sinne, gikk mot pappa og trua med å grisebanke han om han ikke tok den på igjen....
Skal jeg være brutalt ørlig synes jeg det høres ut som om du og faren deres kan skylde veldig mye av dette på dere selv.Frk. Tvert I. Mot skrev:
Dere har sydd puter under armene hans. Dere har gitt han alt han trenger, både av møbler, mat, husly ++, og dere har også gjort alt husarbeidet for ham, som og vaske klærne hans, rydde, handle, lage mat osv.
Hvordan kan dere forvente at han skal vokse opp og ta ett tak selv, hvis han har det så behagelig uten og løfte en finger?
Ja, i den ideelle verden hadde han tatt seg sammen alikevel, men han er tydeligvis ikke den typen, og dere lar ham jo slippe unna med det.
Dere må slutte og gjøre alt for ham og gi ham det han trenger, slik han blir nødt til og gjøre noe selv. Det tar sikkert tid, men jeg ser ikke hva annet dere kan gjøre!