*POFF*

*Elin*

Forelsket i forumet
[:)]

Jeg synes ikke du overdriver, det er heelt naturlig å bli sliten! Man vil jo gjerne ha litt hjelp, man er to om både hus og barn! Det er dumt at han tar seg tid til guttekveld, men ikke til deg og ungene! Huff, det høres fryktelig trist ut! Sånn ville ikke jeg hatt det, og hvis jeg var deg så ville jeg tatt en ordentlig prat om det, og sagt at det funker ikke for deg. (også kan du jo kanskje kreve en jentekveld, en gang i uka?[:)])

*klemme*

kjære deg! synes absolutt ikke du overdriver! Det sliter både psykisk og fysisk å være så mye alene med ungen og nå som han i tillegg er syk. Min mann hadde ikke fått lov til å dra på guttekveld i det hele tatt, om jeg skulle måtte være hjemme alene med sykt barn![:@]

stor klem til deg...

ORIGINAL: MariaMum86

kjære deg! synes absolutt ikke du overdriver! Det sliter både psykisk og fysisk å være så mye alene med ungen og nå som han i tillegg er syk. Min mann hadde ikke fått lov til å dra på guttekveld i det hele tatt, om jeg skulle måtte være hjemme alene med sykt barn![:@]

stor klem til deg...

Enig med deg!

ORIGINAL: Yiggah

Jeg synes ikke du overdriver, det er heelt naturlig å bli sliten! Man vil jo gjerne ha litt hjelp, man er to om både hus og barn! Det er dumt at han tar seg tid til guttekveld, men ikke til deg og ungene! Huff, det høres fryktelig trist ut! Sånn ville ikke jeg hatt det, og hvis jeg var deg så ville jeg tatt en ordentlig prat om det, og sagt at det funker ikke for deg. (også kan du jo kanskje kreve en jentekveld, en gang i uka?[:)])

*klemme*

Bra sagt, signerer denne[:D]

Helt enig.
ORIGINAL: tinuzz

ORIGINAL: Yiggah

*klemme*

Bra sagt, signerer denne[:D]

Jeg er helt enig med de over her.. Syns ikke du skal kunne finne deg i slikt..
Og om han kan prioritere guttekveld en gang i uka, syns jeg hvertfall han kan gjøre det samme med dere. Syns du skal ta det opp med han. Og som dag her, kreve selv en jentekveld/ fri en dag i uken [:)]

Håpe dere finner en løsning, sender ove mange klemmer [:)]

vil bare si det at først skal familien komme - altså bør han rydde plass til familiekveld før han tar seg guttekveld. Og når barn er sjuke så endrer det planene, både for deg og for han, Er jo ikke sånn at ungen er sjuk hver dag, men når det tilfeldigvis falt på en guttekveld så burde han skjønne at kvelden må utsettes - ungen må komme først.

Vet mange menn argumenterer med at "men du har jo permisjon så du er jo BETALT for å være hjemme med barnet" - vel en vanlig jobb er mellom åtte og fire, det er de timene vi er betalt for å være med våre barn, etter det er det felles ansvar. Er ikke mulig å være familie ELLER kjærster når den ene parten aldri er der.

Håper virkelig dette ordner seg for dere

ORIGINAL: MariaKA

vil bare si det at først skal familien komme - altså bør han rydde plass til familiekveld før han tar seg guttekveld. Og når barn er sjuke så endrer det planene, både for deg og for han, Er jo ikke sånn at ungen er sjuk hver dag, men når det tilfeldigvis falt på en guttekveld så burde han skjønne at kvelden må utsettes - ungen må komme først.

Vet mange menn argumenterer med at "men du har jo permisjon så du er jo BETALT for å være hjemme med barnet" - vel en vanlig jobb er mellom åtte og fire, det er de timene vi er betalt for å være med våre barn, etter det er det felles ansvar. Er ikke mulig å være familie ELLER kjærster når den ene parten aldri er der.

kjempebra sagt!!!

Signerer MariaKA! Dette hadde jeg aldri funnet meg i! Du må sette foten ned! Unnskyld meg, men slik du beskriver mannen din så fremstår han som en stor egoist! Jeg håper virkelig dere får snakket ordentlig sammen og at du får han til å forstå alvoret i situasjonen. Jeg forstår godt at du er sliten og frustrert og sender deg mange gode klemmer! Masse masse lykke til!

Syns ikke du overdriver, og jeg hadde nok reagert på akkurat samme måten!! [;)] kjenner jeg allerede blir sint på dine vegne!! [8D] Håper inderlig det ordner seg!! snakk til han så han forstår og ikke gi han så mange sjanser!!  *klemmepå*

Åhhh!!! Kjenner det bobler inni meg!!!
IKKJE FAEN om Remi hadde fått lov til å oppføre seg slik[:@][:@][:@][:@][:@]
Nei, du overreagerer ikke i det hele tatt.....Man er to om å få barn, og har ikke du rett på alenetid/venninnetid?[:)] Når han jobber såpass mye er det familien som bør komme først, ikke kompiser!

ORIGINAL: MariaMum86

stor klem til deg...

veldig enig! Ta en ordentlig prat med han. Klem![:)]

1 gang i uken ??????? Er han helt på jordet ???? Unnskyld meg, men jeg må nesten le !!
Her er sambo helt i stykker fordi han ikke er hjemme før halv sju hver kveld, og har derfor sagt opp jobben for å slippe å pendle. Kameratene hans ser han nå det er en bursdag eller lunsj et par ganger i måneden , og ikke alltid da drar han. Og hvis jeg vil ha venninnekveld drar jeg på det , og han er alene med 3 unger her . Og det sier jeg ikke fordi jeg har en spesielt allright samboer, men fordi det er sånn det skal være !!!!

Jeg er så MØKKALEI KARER som "sitter barnevakt" når de er sammen med sine EGNE UNGER, og får kjærestene sine til å føle seg som "kjærringer" fordi de "får så liten tid med gutta", når de ALDRI vurderer situasjonen kjæresten sin er i , og at hun er ALDRI ute på noe, passer ungen hele døgnet, og duller for han i tillegg !!!

Her må du sette ned foten , og si at hvis det skal være sånn, så kan du klare deg uten han !! Og helt ærlig , det kan du jo !!

Okei...nå fikk jeg litt utblåsning her, men jeg er sjokkert over hva folk her inne tolererer !!!

ORIGINAL: MariaKA

helt enig

Uff..får vondt i hjerte mitt på dine vegne.. Syns virkelig ikke ddu overdriver! Hade han hatt mye mer tid hjemme aå kan jeg skjønne at en guttekveld hade vært gøy en gang i uken, men når d er som d er hos dere syns jeg han burde prioritere å være sammen me familien når han først kan. Jeg hade blitt kjempelei meg hvis eg følte at vi her hjemme kom på 2 eller 3 plass...og jeg skjønner godt at du blir sliten!!!
Sender deg en stoooor klem! Lykke til!

nei,fy [:@]   åsså guttekveld 1 gang i uken!!! når han jobber seint hver eneste dag .... nei vet du hva..... han kunne dratt langt utpå landet for min del ihvertfall.... gla jeg ikke har det slik.... når man har samboer og barn får han for pokker sette de i første rekke!!

(men klart,man trenger guttekvelder og jentekvelder innimellom [:)]) men da får familien komme først[:)]

ORIGINAL: Marin*AronSinMamma*

nei,fy [:@]   åsså guttekveld 1 gang i uken!!! når han jobber seint hver eneste dag .... nei vet du hva..... han kunne dratt langt utpå landet for min del ihvertfall.... gla jeg ikke har det slik.... når man har samboer og barn får han for pokker sette de i første rekke!!

HAHA[:D]
SIGN!!!! ...for pokker[:D]

Har det forresten gått bra med lillegutt i natt? Er han bedre?

Det var voldsomt som han jobber da. Begynner han tidlig også?

Selv om han er butikksjef så bør han sette av tid til familien sin. Evt. så bør han ha en stedsfortreder slik at han får mere tid med dere.

Han må bli utrolig sliten etter så lange dager, og da tar man jo ofte ut det på sine nærmeste.

Jeg hadde nok satt foten ned ja, skjønner at guttekveldene er hellige for han, og jeg syns kanskje ikke veien å gå er at han skal slutte med de. MEN han bør ha en dag til i uka som han setter av til familien sin. Egentlig flere. Da syns jeg det er horribelt å mene at den skal være kl. 21-22. Jeg mener han bør kunne klare å komme hjem i rimelig tid, kl. 16.00 og kose seg med dere.

De små vokser så fort og han får jo ikke vært med på noe av det. Noen menn de bare jobber og jobber. Liker rett og slett å ha det sånn. Men da forsvinner jo familien etterhvert da.

Tror du bør ta deg en lang samtale med han og sette noen krav. Hjelper det ikke å snakke og han ser det som hakk i plata, hadde jeg gått mer drastisk til verks for å få han til å forstå.

Hvordan jobber han i helgene? har dere tid sammen da?

hadde det vært min mann hadde han funnet kofferten på trappa når han kom hjem [8D]

makan. oppføre seg sånn, også tro at en kjærlighet på pinne skal gjøre det bra igjen? [&:]
liker ikke å bli bestemt over, herremin [8|] tror det er på tide at han blir voksen [8D]

sender deg en stoooooor smurfeklem jeg, skjønner godt at du er frustrert!

Back
Topp