poff

[:D]

Huff, frustrerende. At dei ikkje ser ka som skal gjerast sjølv, DET forundrer meg.Og det morsomste er at dei er så forferdelig flinke til å framheve det dei gjer når dei først gjer noko.

Godt å ha deg tilbake Vesten, var redd du var reist til månen.

hehe! Mannfolk! Har vært hjemme hos mamma å pappa på ferie i 2 uker, og reise hjem i morra. Har sagt at jeg ønsker meg shina hus i morsdagsgave - er veldig spent på om jeg og sambo har samme definisjon på 'shina hus'! [8D]

ORIGINAL: [ballerine]

hehe! Mannfolk! Har vært hjemme hos mamma å pappa på ferie i 2 uker, og reise hjem i morra. Har sagt at jeg ønsker meg shina hus i morsdagsgave - er veldig spent på om jeg og sambo har samme definisjon på 'shina hus'! [8D]

Menn mangler faktisk en bro mellom venstre og høyre hjernehalvdel som gjør at de sliter med å sette sammen det de hører med det de ser.

Det gjør at de er veldig dårlige til å lete etter ting, de krangler ikke med følelser, og de sliter med slike oppgaver.

Så ja, de er faktisk håpløse[8|] Kjenner til det[:-]

Da hadde jeg blitt veldig skuffa og sur hvis det synet møtte meg når jeg kom tilbake.
Han har jo tross alt hatt FRI i 4 dager på en måte, for han har jo ikke hatt noen barn å ta seg av tenker jeg..

huff, så kjedelig da.. jeg bor heldigvis sammen med en som er veldig flink til å shine i leiligheta. men han kan være håpløs til tider ja. sist jeg reise hjem til trøndelag vannet jeg min fine, nye, rosalilla og store orkide, den sto på vasken så vannet fikk renne av. jeg gav han beskjed om at han måtte sette på plass i potta på bordet når han kom hjem fra flyplassen.
Da jeg kom hjem etter noen dager fant jeg ikke blomsten noen plass. neida, den hadde han kasta, trodde det var det jeg hadde gitt beskjed om...[&:] han har ikke kjøpt noen ny heller, selv om jeg har hinta til den store gullmedaljen[:(]

Back
Topp