poff

spispilladisjøl

Gift med forumet
bortevekke:)

kjempe fine:) [:)]

WOW!!

Så utrolig stilig!![:D]
Og for en flott kropp du har fått igjen etter graviditeten!!! *løper og gjemmer kroppen sin*[8|]

WOW!!

Så utrolig flotte bilder[:)][:D] Kjempestilig, spesielt det med speilbildet. Vanvittig kult![:)]
Og herlighet, for en kropp da gitt! Snakk om å være fotogen ja..
Ble egentlig litt misunnelig, jeg vil også ha sånne bilder! og sånn kropp[8D][8D]

Skjønner veldig godt at du er stolt!

Vakkre Frøken Lillan!

ORIGINAL: anahen

WOW!!

Og for en flott kropp du har fått igjen etter graviditeten!!! *løper og gjemmer kroppen sin*[8|]

signerer denne.

Utrolig kule blder, Og for en kropp... Jeg tror bare jeg skal gå og gjemme meg jeg også. [:'(]

Så superfine bilder [:)] Kjempetøft å kombinere gravid og baby bilder,noen av de fineste studiobildene jeg har sett [:)]

Og som alle andre har kommentert så fin kropp du har,misunnelig[;)]

kjempe fine bilder!!![:)]

...og der kom treningsmotivasjonen[8D]

Kjempe fine bilder!![:D][:D]

Noe så vakkert..Seriøst..Det bildet forteller jo DEN historien jo!!! HELLEDUSSEN.
FOR EN FLINK FOTOGRAF:
Men si meg...har du så fin hud??? OGSÅ FLAT MAGE DU HAR A????

Fy søren,,nei det der var VAKKERT.

Rå fine bilder!!! Du har all grunn til å være stolt, ja!

WOW!!

FANTASTISKE BILDER!!

De var utrolig fine! heldig du er som ser så bra ut foran kamera, å har noen så fine bilder![:D]

Så flotte bilder da!!!

ORIGINAL: Siljemor88

WOW!!

Så utrolig flotte bilder[:)][:D] Kjempestilig, spesielt det med speilbildet. Vanvittig kult![:)]
Og herlighet, for en kropp da gitt! Snakk om å være fotogen ja..
Ble egentlig litt misunnelig, jeg vil også ha sånne bilder! og sånn kropp[8D][8D]

Skjønner veldig godt at du er stolt!

Vakkre Frøken Lillan!

Signerer ALT dette jeg!!

WOW!!

Back
Topp