Poff

ORIGINAL: mormarion

ORIGINAL: Bolla_82

Narkoman eller ikke, alkoholiker eller nøktern, mann dame, INGEN skal få livet sitt revet bort på den måten, det er så grufult urettferdig, og jeg sender deg mange klemmer! Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer! Jeg krysser fingrene for at den/de skyldige må bøte for det de har gjort! :(

God klem

I mangel på ord, signerer jeg denne.

Forferdelig[:(] Kondolerer og sender mange tanker. Skal tenne et lys for pappaen din i kveld.

ORIGINAL: LilleSitron

Nå ble jeg sinna!! [:@]
Ingen her i verden skal få lov til å gå rundt å leke Gud og bestemme hvem som skal få leve og ikke!
Fy flate så urettferdig! Den forbannade drittungen tenkte ikke på at det var noen sin pappa, noen sin bror, noen sin sønn!

Kondolerer! Og mangen gode klemmer!

Enig her...
Stor klem fra oss..

Kondolerer...
Dette var trist å lese, er ingen som fortjener å dø på den måten..
Sender deg en god klem

Stakkars dere! [:(] Kondolerer. Det er alltid tragisk å miste noen av sine nærmeste. Håper du har støtte og hjelp fra familie og venner i denne tunge tiden. Klem!

Så trist! [:(] Jeg kondolerer. *Klemmepå*

ORIGINAL: mormarion

Narkoman eller ikke, alkoholiker eller nøktern, mann dame, INGEN skal få livet sitt revet bort på den måten, det er så grufult urettferdig, og jeg sender deg mange klemmer! Ta godt vare på hverandre i tiden som kommer! Jeg krysser fingrene for at den/de skyldige må bøte for det de har gjort! :(

God klem

I mangel på ord, signerer jeg denne.

Forferdelig[:(] Kondolerer og sender mange tanker. Skal tenne et lys for pappaen din i kveld.

[:(]

ORIGINAL: connie83

uff kodolerer [:(][:(] har ikke ord jeg, utrolig tøft og lese!!!! Håper virkelig at de får tatt gjerningsmannen og at han får en lang straff!!!!!!!!

Mange klemmer til deg og dine

ORIGINAL: Hillbillygirl

Har ikke andre ord en kondulerer.... [:(]

Så ufattelig trist :(

ORIGINAL: kiara07

kan ikke si noe annet enn at jeg syns så utrolig synd på deg..kondulerer så mye!

ORIGINAL: Linda.B

Kondolerer[:(] Det var virkelig trist å lese at hans liv ble revet bort på den måten[:(] Ta vare på hverandre i sorgen. Sender over en stoor klem

Som jeg skulle sagt det selv.. [:(]

God klem

ORIGINAL: IdaMH

Kondolerer så mye til deg og familien din! Jeg forstår at dette gjør deg sint! og at du trenger å få luftet hode ditt! Vi er her om du trenger det igjen!!

Go'klemmmer

ORIGINAL: vesla87

Uff,kondulerer, dette var ikke no morro å lese[&o] Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Men syns det var utrolig leit at livet hans skulle ende på den måten [&o] Sender deg en klem hvertfall og håper de får tatt den skyldige... 

sign! :S

ORIGINAL: eilejoha

åhhh, så utrolig grusomt og meningsløst. Ingen fortjener å måtte dø på denne måten. Jeg føler virkelig med deg i sorgen. Kondolerer.
Håper dere finner den som utførte gjerningen så han/henne kan få sin straff og dere fred etterhvert.
Sender deg en stooor klem..

ORIGINAL: connie83

uff kodolerer [:(][:(] har ikke ord jeg, utrolig tøft og lese!!!! Håper virkelig at de får tatt gjerningsmannen og at han får en lang straff!!!!!!!!

Mange klemmer til deg og dine

Signerer denne [:(]

Kondolerer så masse.

Håper de finner den syke personen som har gjort dette mot pappaen din!!

ORIGINAL: vesla87

Uff,kondulerer, dette var ikke no morro å lese[&o] Vet egentlig ikke helt hva jeg skal si. Men syns det var utrolig leit at livet hans skulle ende på den måten [&o] Sender deg en klem hvertfall og håper de får tatt den skyldige... 

ORIGINAL: linnzzz

Kondolerer...
Dette var trist å lese, er ingen som fortjener å dø på den måten..
Sender deg en god klem

God klem

sign. kondolere

Back
Topp