poff

Hehe! Høres ut som min gubbe det der!! Hadde nok, oh har vel gjort flere ganger, kjefta på han når han sto opp og sakt at det var hans plikt å stå opp selv om han har vært våken på natta. Han har tross alt permisjon for å være hjemme og ta seg av barnet, ikke for å sove!!! Etter noen runder med sånt så forstår nok din også tegninga [8D]

Eg hadde ikkje latt han sova lenger nei.
Godt eg ikkje har det problemet her[:D]

Da hadde jeg mildt sagt blitt fly forbanna [:@] Har heldigvis ikke det problemet her, selv om han til tider kan være nokså vanskelig å få opp av senga tidlig en søndags morgen [:D]

ORIGINAL: vannmann_81

Fy skam klaps på rumpen til pappan. Han har perm og burde ta minst annenhver natt og egentlig hver morgen. Du er jo sykemeldt!

Enig med vanndama her, hadde aldri godtatt det!

Sambo har vært sånn ett par ganger, og de gangene har jeg hente jenta inn til soverommet, og sørget for at hun har klatret og herjet på han[:D] Da står han opp til slutt[8D] Pappaperm er ikke ferie nemlig!

Jeg hadde klikket!!! [:@][:@][:@]

ORIGINAL: Tyttebæra

Aldri i livet om jeg hadde latt ham ligge der! Pappaperm er ikke feire!

Sign!!! djiiizes, hadde nok fortalt han et sanningens ord, etter å ha sparka han ut av senga. Mulig jeg ikke hadde sovet selv, men vet du hva... Du har tross alt stått opp med mini i mange mnd, og nå er det faktisk HAN som er i pappaperm... Går du på jobb? Uansett, den der var litt drøy!

edit: så jo nå (etter å ha lest gjennom HELE tråden(...) at du var sykemeldt [8D])

her har vi det sånn at når jeg har dagvakt så må han ta nattavakta når han våkner, ellers når jeg har ettermiddag så kan jeg ta han å stå opp med han på morgen..  så dele vi litt på det når vi begge 2 har fri..  

mener jo å at du skulle få slippe å være oppe med han på natten når du som skal opp med han på morgen.. 

Her tok jeg halve natten i natt (spysyke på snuppa), så overtok mannen, før han fulgte mellomsten i bhg og nå er han på jobb. Kommer snart hjem for å ta seg av sykt barn siden jeg faktisk er sykemeldt og burde sove åtte timer om dagen alle dager [;)]

ORIGINAL: Tyttebæra

Aldri i livet om jeg hadde latt ham ligge der! Pappaperm er ikke feire!

Sign!! Han er jo hjemme for at HAN skal være mer med sønnen sin...og ta sin del av oppgåva...og da skal han ikke sove lenge og nekte å hjelpe til når det er noe! Han burde ha stått opp med han slik at du fikk sove....

Back
Topp