*poff*

spispilladisjøl

Gift med forumet
har laget ny tråd ang treff her:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23399140

Jeg kommer[:)] stemte onsdag, men kan tirsdag også[8D]
Kommer kjørende fra Larvik og kan sikkert også plukke opp noen, men har bare et bilsete.

Vil gjerne være med. Onsdagen kan jeg ikke. Tar da buss el tog fra tønsberg[:)]

Jeg kommer kan begge dagene. gleder oss masse. 

Jeg kommer [:)] Og kan begge dagene.

ÅÅhh jeg vil også være med , men bor i Porsgrunn og har ikke bil....[:(][:(][:(]

ORIGINAL: *Glufsa*

ÅÅhh jeg vil også være med , men bor i Porsgrunn og har ikke bil....[:(][:(][:(]

Går det ikke tog??

Jeg (og Arvingen da selvfølgelig) kommer gjeerne ;) Jeg også kjører bli hvis noen skulle ha behov for skyss rundt om i Sandefjord. Men har ingen barnesete ekstra... Blir koselig :)

lurte på en ting. Hva gjør vi med mat og drikke???  Når skal vi komme??? [:D][:D][:D][:D]

Nei, jeg er ikke sikker jeg.. ? Kan ikke alle bare ta med seg en liten ting vær. feks litt frukt, kjeks eller lignende.

Så ska jeg se hva jeg får diska opp.

12 er vel passende tid, som vanlig ? :) eller før/senere ?

12 passer fint for oss iallefall. Det var lurt kansje vi burde skrive opp hva vi tar med så alle ikke tar med det samme????[;)][;)][;)]

YES! :) god idee..

Om man spiser noe før man kommer, så trenger det jo ikke være store greine her, mere kos til kaffe/te feks.
Kan såklart lage opp lunsj også, men har null oversikt over hvem som kommer foreløbig, så er litt vanskelige å planlegge det enda.. Kan endre denne tråden senere i dag, med spørsmål og klokkeslett/veibeskrivelser

Om man spiser noe før man kommer, så trenger det jo ikke være store greine her, mere kos til kaffe/te feks.

Enig, god idè!! :)

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: *Glufsa*

vi har jo ei som kommer fra skien (?) .. kan jo ta tog sammen? ;)

Er det? Hvem er det da? [:)]

Btw, 26 kan jeg ikke, skal sette inn spiral da [8D]

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: Taurin

Vil gjerne være med. Onsdagen kan jeg ikke. Tar da buss el tog fra tønsberg[:)]

Yes! :) koselig om du også får kommet denne gang :D

Ja, om det blir på Tirsdagen :)

Kan såklart lage opp lunsj også, men har null oversikt over hvem som kommer foreløbig, så er litt vanskelige å planlegge det enda.. Kan endre denne tråden senere i dag, med spørsmål og klokkeslett/veibeskrivelser

det var lurt [:D][:D]

Back
Topp