Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rimpro
ORIGINAL: Bouncy Bollocks
Det er godt mulig at dere har sett "mange på over 30 som alltid må lage peacetegn på bilder", men det ser da ikke noe spesielt mye smartere ut av den grunn. [;)] Spesielt ikke i kombinasjon med puppa på tørk (og nei, jeg er ikke sjalu eller hyenehøne fordi jeg mener at man må ha glava mellom øra for å legge ut stellet sitt på nettet - uansett formål). Det er forresten utrolig vittig at hver gang noen spør trut-peace-damene om hvorfor de gjør seg til sånn å bilder, så sier de at det er bare på tull og at alt ikke må være så alvorlig. [:D]
Rimpro, det var ikke så lett å skjønne at det var slike bilder dere hadde lagt ut ut fra det du skrev. [;)] Beklager dobbeltmoral-uttalelsen, det var ikke tilfelle akkurat denne gangen!
hehe, jeg ser den [:D]
men greia med august kontra generelt er jo at man "kjenner" de som henger på aug, mens på generelt er jo "alle"..
hu brukte vell forsovidt nesten samme bildet i en tråd der andre klaga over puppene sine, fordi hun ikke var fornøyd..
det blir litt dobbelmoral..
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
ORIGINAL: honning84
fikk ikke sett bildet, og ikke trenger jeg heller, he he[:)]
men jeg skjønner ikke hvorfor dere hisser dere opp for at hun gjør det? er jo ho sitt valg og hvis ho er over 20 som dere sier er ho nok voksen nok til å stå til ansvar for sine valg?[8|]
sign, og når noen legger ut bilde av sine silikonpupper, DA skal alle si hvor fine de er osv, ikke så mange som kritiserer og sier det er dumt og flaut osv da!!!![8D]
ORIGINAL: cattababe
Gidder ikke svare på det.. om de er ekte eller ikke , kunne ikke brydd meg mindre ;) hadde aldri i verden blenga brøda mine frem på ett åpent forum hvor alle kan stjele bildene og bruke de til ja hvem vet . Men opp til hver en , ikke meningen og være frekk men jeg synes sånn blir for barnslig.
Oppmerksomhet fordi man vil høre av hele verden att man har flotte pupper...
Det er det jeg synes om sånnt... Blir litt fjortiss opplegg i mine øyne... =) Men gjør som du vil , du om det . Hva synes typen din om att du gjør sånn :O ? bare spør....
Men du er en rå person , men kult å legge ut sånne bilder :P NÆÆÆT ; p
ORIGINAL: Refleksheksgir karakter 6 glatt
Jeg synes det er like pling plong uansett om puppene er som lange skinnfiller som kan slenges over skuldrene og vips - så har man bæresele til ungen, eller om de er som bowlingkuler (av både str og hardhet) ...
Vis meg høna også - så kan jo hyenene dømme om syinga etter fødsel var godt nok håndarbeid eller ei.
ORIGINAL: Refleksheksen 1'er, eller en 3'er med trass.. nå ble jeg usikker.. det blir 3'er med trass
ORIGINAL: dinglende hengepatte
Jeg synes det er like pling plong uansett om puppene er som lange skinnfiller som kan slenges over skuldrene og vips - så har man bæresele til ungen, eller om de er som bowlingkuler (av både str og hardhet) ...
Vis meg høna også - så kan jo hyenene dømme om syinga etter fødsel var godt nok håndarbeid eller ei.
Du gir karakter 6 - OM man er glatt?
Jeg er/har et hårete kadaver - nedstøvet og flokete... Hva gir`u meg?
ORIGINAL: Refleksheksda kryper du opp til en 4'er eller 5'er, kommer ann på hvor bra frisyren blir
ORIGINAL: Refleksheksen 1'er, eller en 3'er med trass.. nå ble jeg usikker.. det blir 3'er med trass
Du gir karakter 6 - OM man er glatt?
Jeg er/har et hårete kadaver - nedstøvet og flokete... Hva gir`u meg?
Ååå - fader da, hva om jeg klarer å flette en araberflette da? Eller bruker topsytail?!?!????
ORIGINAL: Refleksheksdæven for en luksus, tar du imot bestillinger? kunne trengt en god skrubb
gleder meg til bilde av den tuva dotten din.. klipper du deg har unga tøfler til vintern
heldige du
Ja, eller jeg er jo så stor vøtt - så her har vi julegaver til halve slekta.
Kjempegreit!
Samt gryteskrubb funker det også som!
this is meORIGINAL: Refleksheks
Ååå - ja, jeg er frittgående og så spiser økologisk - så ulla blir jo veldig bra.
Tyskertøser = nono... !
Go for me - and you will see
How hot it is to wear
Socks made by hair
from the stinky "down there"

ORIGINAL: Juliette
Peace, pupper og løvv og sånt..
Du bare fant sånn plutselig ut at du skulle kle av deg litt, gjøre deg til, ta bilde, lagre det på dataen OG legge det ut her? Puh...Du kunne ikke tenke deg og bruke tida di på noe annet?