*Fie og Rangen*
Forumet er livet
Borte vekk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillamumi
Jeg kan godt komme og hjelpe deg jeg når han er borte??
Uff, får så vondt av dere nybakte mødre som sliter så.
Kan du ikke sende vekk hissigproppen når helgen kommer så har dere bare 1 og konsentrere dere om?
Jeg har ingen spebarn, men jeg har heller ikke plantet en eneste blomst til 17 mai.
Er det ingen av besteforeldrene som kan hjelpe deg litt??
Ikke dø helt fra oss da[8D]
ORIGINAL: Bdancer
MØDRE SKAL BARE LIGGE Å SLAPPE AV OG VARTES OPP! Ikke rart all melken blir borte i alt dette stresset![&:] So what om det ikke er plantet noe til 17 mai!?! Drit i alt, sleng deg på sofaen og slapp av! Når Sofie er levert i barnehagen så kan du å Vetle bo i sengen hele dagen til dere må hente henne igjen. Vet det er lettere sagt enn gjort men å få slappet av er viktig! Betal en ungdom for å gjøre litt husarbeid? eller trille en tur med Sofie når Peder er borte?
ORIGINAL: Lbaby
Nei men jenta mi da! Huff, dette er langt i fra greit! Stakkars, skjønner godt du er lei og klaging er hjertelig velkommen her.
Skal se om jeg ikke skal til Oslo også i juni, så tar jeg en overnatting på hotell og så kommer jeg gjerne å hjelper deg litt så du kan få sove!!! Er han borte 12 dager i strekk? Når er det?
Håper sykdomshelvete snart er over!
Neida, ikke 12 dager i strekk. Først 5 dager, så 3 dager og så 5 dager til i midten av Juni. Ja kom i Juni så kan du cæmpe hos meg [:D]
Stooor klem