*poff*

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Borte vekk...

du er alltid velkommen til kjelleren min, bare ikke dø helt på deg kjære Tussa[;)]

du får en hel haug av stjerner fra meg for å holde ut alt sammen, vet ikke om jeg hadde klart det samme.

For all del glem alt av husarbeid og hage, nå er det helsen som er det viktige her!! Du må glemme alt i rundt å ta vare på deg selv litt, hvis ikke kan du ikke ta vare på andre heller!! Sov i alle muligheter du får, eneste som hjelper nå er å få slappet av, hvilt deg og få litt energi igjen!
Jeg har ikke en liten enda, men syns uansett det er slitsomt når snuppa er syk osv...

Ønsker deg god bedring og ta vare på deg selv tussa![:)]

Nei men jenta mi da! Huff, dette er langt i fra greit! Stakkars, skjønner godt du er lei og klaging er hjertelig velkommen her.

Skal se om jeg ikke skal til Oslo også i juni, så tar jeg en overnatting på hotell og så kommer jeg gjerne å hjelper deg litt så du kan få sove!!! Er han borte 12 dager i strekk? Når er det?

Håper sykdomshelvete snart er over!

Stooor klem

ORIGINAL: Lillamumi

Jeg kan godt komme og hjelpe deg jeg når han er borte??

Uff, får så vondt av dere nybakte mødre som sliter så.

Kan du ikke sende vekk hissigproppen når helgen kommer så har dere bare 1 og konsentrere dere om?

Jeg har ingen spebarn, men jeg har heller ikke plantet en eneste blomst til 17 mai.

Er det ingen av besteforeldrene som kan hjelpe deg litt??

Ikke dø helt fra oss da[8D]

Hissigproppen skal være borte nå til helgen, vi skal i dåp, så det blir jo greit. De dagene Peder skal på messe så kan ikke min mor og hans mor er også bortreist. Så da blir det litt vanskelig ser du.

Ingen krise med 17 mai blomster altså, men du vet man har tenkt alle de hyggelige tingene man skal ordne som aldri skjer fordi det alltid er noe dritt som dukker opp. Grrr..... Vi skal jo selv ha dåp om under 2 uker, har ikke rukket å tenke på det enda.

ORIGINAL: Bdancer

MØDRE SKAL BARE LIGGE Å SLAPPE AV OG VARTES OPP! Ikke rart all melken blir borte i alt dette stresset![&:] So what om det ikke er plantet noe til 17 mai!?! Drit i alt, sleng deg på sofaen og slapp av! Når Sofie er levert i barnehagen så kan du å Vetle bo i sengen hele dagen til dere må hente henne igjen. Vet det er lettere sagt enn gjort men å få slappet av er viktig! Betal en ungdom for å gjøre litt husarbeid? eller trille en tur med Sofie når Peder er borte?

Tror ikke jeg tør å la en vilt fremmed ungdom trille av gårde med ungen min [&:] mulig jeg er litt hønemor altså. Men joda, burde jo bare drite i alt, i dag har jeg bare sittet i sofaen, Vetle er lenket til meg uansett, han vil ikke være for seg selv 1 sekund så det løser seg selv. Blir jo sprø av det og, ikke minst sulten [8D] skulle hatt en kokk skulle jeg.

ORIGINAL: Lbaby

Nei men jenta mi da! Huff, dette er langt i fra greit! Stakkars, skjønner godt du er lei og klaging er hjertelig velkommen her.

Skal se om jeg ikke skal til Oslo også i juni, så tar jeg en overnatting på hotell og så kommer jeg gjerne å hjelper deg litt så du kan få sove!!! Er han borte 12 dager i strekk? Når er det?

Håper sykdomshelvete snart er over!

Neida, ikke 12 dager i strekk. Først 5 dager, så 3 dager og så 5 dager til i midten av Juni. Ja kom i Juni så kan du cæmpe hos meg [:D]
Stooor klem

JA, så kan jeg være nattevakt[;)] Er jo vant med det[8D]

Skulle ønske jeg bodde nærmere så skulle jeg gjerne komt å avlastet deg litt Cecilie.

Stooooor klem til deg

Back
Topp