Poff

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
*borte*

Stjal de han har lagt ut på nettsiden sin [8D] Var så mange bilder å se på, at jeg klarte ikke å bestemme meg hvilke jeg skulle laste opp. Men likte disse veldig godt [:)]

ORIGINAL: *Lesehesten*

Kjempefine bilder begge to!

Sofie har bare verdens fineste øyne! *smelt*

Heeelt enig

ORIGINAL: Solaa

Så utrolig nydelige bilder! De var fine begge to, men det øverste var bare helt berath-taking!

Ja, er meget sannsynlig at det er det som havner på veggen her [:)]

Kjempe fine bilder!![:D] Dieter er en knallflink fotograf!

Kan eg spør hva du betalte og hvor mange bilder du fikk med deg hjem? Kan du fremkalle de der du vil? [:)]

ORIGINAL: Torben sin mamma

Kan eg spør hva du betalte og hvor mange bilder du fikk med deg hjem? Kan du fremkalle de der du vil? [:)]

Betalte 850 kr, og fikk vel ca 150 bilder på mail. Kan ikke fremkalle der jeg vil, for da må jeg kjøpe copyrighten på bildene, og det er grisedyrt [8D]
Men han skal fremkalle for meg [:)]

Ååååh, hun er nyyydelig!

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Betalte 850 kr, og fikk vel ca 150 bilder på mail. Kan ikke fremkalle der jeg vil, for da må jeg kjøpe copyrighten på bildene, og det er grisedyrt [8D]

koster det mye å fremkalle hos han? Har lyst å dra til han neste gang vi er i førde men veit ikkje om vi gidder om det koster en million å fremkalle! :P Veit du ka copyrighten koster?[:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

koster det mye å fremkalle hos han? Har lyst å dra til han neste gang vi er i førde men veit ikkje om vi gidder om det koster en million å fremkalle! :P Veit du ka copyrighten koster?[:)]

Her står alle prisene [:)] http://dieter.no/fotografering/prisliste/

Så forresten nå at han beholder copyrighten, men man får bruksrett på bildene [;)]
Jeg kommer til å fremkalle et par bilder i vanlig bildestørrelse, og ett sånn halvstort, og ett ganske stort.

.

Nydelige bilder, og guuud for noen øyer!

Så herlige bilder

Så vanvittig nydelig, både bildene og motivene! Så søte dere er sammen! Helt herlige bilder rett og slett. [:D]

Back
Topp