Poeng

Smågoth

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Hei, nå forsto jeg meg ikke så veldig på poeng ogsånn fra før, men nå ser jeg det fins både reaksjonspoeng (altså det man får fra likes og de andre knappene) og poeng. Sistnevnte har stått stille for meg siden oppdateringen, vet ikke om dette er meningen? Jeg lurer jo på om det er de poengene som bestemmer om det står Flørter med forumet eller whatever under navnet? Bare si ifra hvis jeg er helt på jordet :hilarious:
 
Hei! Det som bestemmer om du "flørter med forumet", "er gift med forumet", etc er i all hovedsak antall skrevne innlegg på forumet :)
 
Jeg tolket det slik, men gikk fra den første "statusen" til "andre møte" til "flørter" og så tilbake til "andre møte" før jeg nå er tilbake på "flørter" igjen ;)
 
Hei! Det som bestemmer om du "flørter med forumet", "er gift med forumet", etc er i all hovedsak antall skrevne innlegg på forumet :)
Åja! Jeg har stått stille på flørter i flere hundre innlegg nå tror jeg, så trodde det var poengene, for de har ihvertfall stått stille siden oppdateringen :hilarious:

Jeg tolket det slik, men gikk fra den første "statusen" til "andre møte" til "flørter" og så tilbake til "andre møte" før jeg nå er tilbake på "flørter" igjen ;)
Ja jeg ser at du har 213 innlegg, og jeg har 864, så det er jo litt rart at vi begge "flørter" :p
 
Åja! Jeg har stått stille på flørter i flere hundre innlegg nå tror jeg, så trodde det var poengene, for de har ihvertfall stått stille siden oppdateringen :hilarious:


Ja jeg ser at du har 213 innlegg, og jeg har 864, så det er jo litt rart at vi begge "flørter" :p
Og jeg har 853 og «glad i forumet» :hilarious:
 
Jeg er betatt med 325 innlegg, så det virker jo gaanske tilfeldig :dance008
 
Kom på nå at jeg fortsatt står stille på "flørter" og poeng, så er nok det som er greia. For nå er jeg på 1367 innlegg, 500 mer enn da jeg startet denne tråden
 
Back
Topp